לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Eat Your Brains Out


Swimming with the dead makes me want to shiver

Avatarכינוי:  just poli

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

2/2008

צבא ועוד משו.


 

אז מה עבר עליי השבוע בצבא?

כמו שכבר ציינתי היה דווקא נורא נחמד, אני אוהבת לעשות לילות והתגעגעתי לזה.

חוץ מזה הגיעה חמל"יסטית חדשה ממג"ב, אני ממש מסתדרת איתה והמשמרות ממש עפו לי.

 

יום רביעי היה לנו תרגיל אוגדתי ענק בגזרה, מה שגרם לזה שבסה"כ הייתי 18 שעות רצופות בחמ"ל, שזה ממש הרבה שעות חמ"ל.

התרגיל עצמו היה ארוך, מעיק והלך ממש טוב. כולם היו נורא מרוצים מהתפקוד שלנו בתרגיל ושמעתי ממש הרבה מחמאות, אז אני מרוצה.

בכלליות המפקדים של מג"ב נורא אוהבים אותי, זה נורא נחמד לדעת שמעריכים ת'עבודה שלי, ויודעים שהיא בכלל לא קלה (למרות ששיש הרבה שחושבים שהיא כן, אז רק שתדעו שהיא לא).

עוד פעם השבוע ראיתי הרבה סרטים, יצא לי לטייל קצת בגזרה ובטח עשיתי עוד כל מיני דברים.

 

יום שני גליתי שרוצים לעלות אותי ואת מור לחטיבה לבירור מח"ט. אתם שואלים למה? כי הקצין גששים המפגר של החטיבה, החליט פתאום ליידע ת'מחט שלפני שבועיים אמרנו בקשר לסיורים שהוא עושה ביקורת פתע והוא שמע את זה. עכשיו עזבו שהוא אדיוט ומה לעזאזל הוא נזכר שבועיים אחרי זה, למה שאנחנו נהיה כל כך מפגרות וניידע את כולם בזה שהוא בגזרה בקשר, כשאנחנו יודעות שהוא מאזין לו גם? בקיצור, כל המפקדים של מג"ב מן הסתם האמינו לנו וגם הצלחתי לשכנע את הקצינה שהקצין הזה מטומטם ופשוט משועמם, וויתרו לנו על הבירור. אוף קצינים זה רע.

 

וזהו נראה לי.

 


 

ובתפנית חדה, נראה לי שאני משתגעת או משו כזה.

מזמן לא היו לי סיוטים, ולאחרונה הם מתחילים לצוץ ולהראות יותר מדי אמייתים.

אז יש כמה אפשרויות,אני חולמת,  יש לי  רוחות רפאים בבית, משו רודף אותי, אני רואה דברים שלא באמת שם ובגדל אני כנראה משתגעת.

אתמול דמיינתי/ראיתי/חלמתי שמין שד או משו דמוי ילד מנסה לתקוף אותי והרגשתי שאני לא יכולה לזוז, הקטע הוא

שהייתי בטוחה שזה קורה במציאות עד שבסוף התעוררתי מזה.

זה נורא מפחיד אותי.

נראה לי שאני אחזור לישון עם הדובי שלי כמו שהייתי קטנה.

 

נכתב על ידי just poli , 27/2/2008 17:09   בקטגוריות להיות או לא להיות? אני וחיי, צבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



54,833
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust poli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just poli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)