לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Eat Your Brains Out


Swimming with the dead makes me want to shiver

Avatarכינוי:  just poli

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

zombie life =)


אני אוהבת את פורים.

יותר מכל החגים שיש.

והשנה הייתי זומבית לתפארת מדינה ישראל.

והיה כל כך כיף.

מלא רוק ואפילו גררתי את אחותי לשם =)

אח, חבל שפורים נגמר.

עכשיו צריכים לחזור למציאות האפורה הרגילה.

מזל שיש בירה תמיד ברקע.

 

שיהיה רק טוב.

 



נכתב על ידי just poli , 20/3/2011 22:30   בקטגוריות להיות או לא להיות? אני וחיי, תמונות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלון ב-24/3/2011 00:02
 



הפישים שלי.


 

זה הפישים שלי ושל דניאל, שהוא הביא לי והם כרגע מארחים לי חברה בת"א.

אנחנו מחפשים להם שמות, ובנתיים מתייחסים עליהם כ'הפישים' =)

 

ואף מילה על מספר הפוסטים החודש.

נכתב על ידי just poli , 26/4/2010 00:39   בקטגוריות להיות או לא להיות? אני וחיי, תמונות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של just poli ב-26/4/2010 11:09
 



Mudhoney


 

עברו עליי יומיים אדירים.

 

ההופעה של מאדהאני ביום שני בבארבי הייתה מצויינת ממש. בהתחלה עלו להם ה'גיישות' (נראה לי זה שמם), לא ממש התעמקתי בהם,אבל הם נשמעים טובים, עמדנו לנו די רחוק מהבמה ואני הייתי בעיקר משועשעת שאני מוקפת במפורסמים, פיטר רות, מאור כהן וברי סחרוף עמדו להם באזור. זה היה מגניב.

לפני שמאדהאני עלו, התקרבנו לבמה ונשארו ממש קרובים למשך כל ההופעה. ובאמת שהיה טוב.

למרות הפוגו שהיה, למרות שגברים מגעילים ומזיעים נתקעו בי כל הזמן, למרות שאף פעם לא הייתי במקום שכל כך הסריח מג'ויינטים. מאדהאני היו פשוט אדירים והיה כל כך כיף לשמוע בלייב שירים שכל כך חרשתי עליהם.

בסוף ההופעה חילקו פוסטרים, ואני לקחתי אחד בידיעה ברורה שבערב שאחרי מאדהאני יחתמו לי עליו.

 

אז את יום שלישי בליתי אצל סבתא שלי, קיבלתי אובר דוז של ילדים קטנים ובשלב מסויים הלכתי לפגוש את אולגה בסנטר, כשבשבע וחצי הלכתי לי לבדתי לאוזן בר, לערב גראנג' וסיפורים עם מאדהאני. אז הייתי לבד, ישבתי בדד על הפאב, קראתי ספר ושתיתי מלא בירה, בציפיה שהלהקות יסיימו ומאדהאני יעלו. בשלב מסויים הלכתי לשירותים, וכשחזרתי ראיתי שלא אחרים מאשר הסולן והבאסיסיט המגניבים של מאדהאני יושב על הפאב. ישבתי לידם, דיברנו קצת, הם חתמו לי על הפוסטר, הצטלמתי איתם, דיברנו על כרמיאל ובעיקר ממש התרגשתי  וטענתי כמה שזה פאקינג מוזר שהם יושבים פה ממש לידי אחרי שכל כך הרבה זמן הקשבתי להם.

אח"כ הם עלו לשיחה משעשעת, ובסוף הלכתי להיפרד מהבאסיסט ואפילו חיבקתי אותו.

הרגשתי ממש גרופית בת 16, אבל באמת שלא אכפת לי, הם היו כל כך מגניבים ואני הייתי שיכורה ומאושרת.

היה ממש אדיר.

 

וזהו.

מאדהאני מגניבים לחלוטין.

 

 

נכתב על ידי just poli , 28/10/2009 14:04   בקטגוריות להיות או לא להיות? אני וחיי, תמונות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה שלי =)


 

נכתב על ידי just poli , 21/10/2009 13:53   בקטגוריות תמונות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של just poli ב-21/10/2009 14:18
 




דפים:  
54,833
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust poli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just poli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)