לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Eat Your Brains Out


Swimming with the dead makes me want to shiver

Avatarכינוי:  just poli

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כי התמכרתי.


נכתב על ידי just poli , 23/4/2011 23:54   בקטגוריות סירטונים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דניאל בן ב-23/4/2011 23:57
 




נראה לי ששמתי פה את השיר הזה כבר פעם.

אבל בא לי שוב.

כשעוד גרתי בכרמיאל,בלילות כשהייתי חוזרת באוטו לבד, הייתי שמה ת'שיר הזה פעם אחר פעם ועושה סיבובים עם עצמי בכרמיאל,

אומנם זה לא היה סיבובים של שעות, רבע שעה פה רבע שעה שם, אבל השיר הזה צבע לי את העולם בצבעים אחרים.

 

נכתב על ידי just poli , 14/9/2010 06:56   בקטגוריות סירטונים, להיות או לא להיות? אני וחיי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיר אדיר.


 

 

 

 

 

 

Killing Joke- Loose cannon

נכתב על ידי just poli , 20/10/2009 16:42   בקטגוריות סירטונים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של just poli ב-20/10/2009 20:31
 



פיית נו מור בישראל.



אז הגיע הזמן לסכם ת'הופעה של פיית נו מור.

 

יום שלישי נסעתי לי ברכבת עם חן וידיד שלה יותם, והגענו לאזור גני התערוכה בחמש בערך, מצאנו ת'מתחם של היניקן, קנינו חולצות של פיית, ולשמחתנו גלינו שיש בניין שלם וממוזג שאפשר לשבת בו. מזגן זה טוב, אבל לא נמשך לעד, כי במהרה גירשו אותנו לאזור שיהיה הכניסה להופעה. אז התמקמקנו שם, בראש הטור, שיחקנו קצת קלפים, דיברנו עם האנשים שהיו לידינו ובעיקר תיכננו איך אנחנו רצים ותופסים ת'שורה הראשונה. אחרי שלוש שעות של עמידה ועשיית כלום, נפתחו השערים, ואנחנו רצנו אצנו לנו והצלחנו לתפוס מקום מצויין, בשורה הראשונה, ממש מול הבמה.



בתשע בערך עלו מונוטוניקס להופיע, בעצם עלו זה לא בדיוק המונח הנכון, הם די נחתו עלינו. הלהקה, הדי מוזרה הזאת בלבוש נורא נורא מנימלי (לסולן היה מכנסון קטנטן, שברגע שהרים ת'רגלים שלו-והוא עשה את זה הרבה- אז ראו לו את העסק) החליטה לנגן בתוך ועל הקהל. בגדול הקטע היה נחמד, חבל רק שהם היו די מעפנים, כאילו מין רוק רועש ולא מעניין במיוחד.



 

אחרי 45-50 דקות הם ירדו, ובערך בעשר וחצי, אם אני לא טועה, עלו להופיע דינוזאר ג'וניר, האמת שדי חכיתי להופעה שלהם, יצא לי להתקל בהם פה ושם, והם נראו לי חביבים למדי. אז הם לא ממש. הם היו רועשים, בקושי שמעו אותם שרים, כל שיר נשמע בדיוק כמו הקודם, מה שהפך את כל הקטע לנורא ארוך ונורא מייגע וחוץ מזה הם גם ממש לא תקשרו עם הקהל ומדי פעם צעקו דברים ראנדומלים ולא קשורים. ההופעה שלהם הייתה ממש מעיקה לדעתי, וממש לא נהנתי, בשלב מסויים פשוט עמדנו עם פרצופים עצובים וחכינו שהם ירדו כבר.



ובחצות זה קרה. פיית נו מור עלו לבמה. עכשיו אני אוהבת את פיית כבר שנים ותמיד טענתי שאיך זה שההורים שלי לא לקחו אותי להופעה שלהם ב92, אז מה שהייתי רק בת 4, הייתי עדיין נהנת. והעובדה שהם התאחדו ועוד הגיעו לארץ, עדיין לחלוטין לא נתפסת בעיניי, לפני שנה בחיים לא הייתי מאמינה שאני אזכה לראות אותם בהופעה, ובטח לא כל כך מקרוב. והופעה, ההופעה הייתה מדהימה. מייק פאטון פשוט גאון והזוי לחלוטין. כל ההופעה הוא עשה פרצופים, ירק, הזיל ריר, השמיע קולות מוזרים, בעט במצלמה, כאילו עשה ביד, ושר בצורה מהממת. באמת שאין לי מילים כמה שאני מעריכה ומעריצה ת'בחור הזה. הוא מדהים.

חוץ מזה הוא הקדיש לי ולחברי שיר! היינו עם שלט שכתוב בו שינגנו את 'זומבי איטרס' והוא ראה אותו, אמר שזה לא יקרה אבל שהשיר הבא יהיה בשבילנו.

הנה הקטע של זה ביו טוב:

 

חוץ מזה יש לי חלק מהמקל של המתופף:

פיית עושים את ashes to ashes (אחד השירים שאני יותר אוהבת):

 

מה עוד היה בהופעה? מלא חברה שדחפו, מישו די נחת עליי (לא היה כיף), מאחורינו עמדה איזשהיא פרחה שכל הזמן צעקה "מייק פייטון" וזהו נראה לי.

באמת שהייתה אחת ההופעה, כל כך נהנתי וכל כך בא לי לראות אותם שוב.




אחרי ההופעה בליתי את הלילה אצל ידיד והיה מגניב גם אצלו.

לחלוטין יום אדיר.

 

עכשיו, בואו איתי למאדהני =)

נכתב על ידי just poli , 5/9/2009 18:30   בקטגוריות להיות או לא להיות? אני וחיי, תמונות, סירטונים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
54,833
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust poli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just poli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)