לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Eat Your Brains Out


Swimming with the dead makes me want to shiver

Avatarכינוי:  just poli

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .


 

אז אתמול הייתי ביום הראשון אי פעם של המילואים.

היה בזבוז כל כך, נסעתי ממש הרבה בשביל חמש דקות של ראיון מטופש.

הייתי מוקפת במלא אנשים עם התג יחידה המכוער של 417, יותר מדי קצינים מטופשים, ואווירה מגעילה של איכ צבא.

מה שכן לפחות היו כמה בנות ששירתו איתי, ואח"כ נסעתי עם אלינה לתל אביב.

תל אביב זה תמיד טוב.

הוצאתי ממש הרבה כסף על קומיקסים, אבל אני מרוצה מהם.

וזהו.

עכשיו צריך לראות איפה יציבו אותי ומתי אני אתחיל לעשות מילואים.

 

מי היה חושב שאני, זאת שאף פעם לא הייתה מורעלת, שאף פעם לא באמת רצתה צבא, הולכת לעשות מילואים עד גיל 37 או ילד ראשון.

 

אירוניה זה אכזרי.

נכתב על ידי just poli , 24/9/2009 11:41   בקטגוריות להיות או לא להיות? אני וחיי, צבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

עכשיו שמתי לב ששכחתי לספר על השבוע האחרון שלי בבסיס.

והאמת הוא היה נחמד כזה, באווירה של סוף, והשיא שלו היה הגיבוש שהמג"בניקים ארגנו לי.

אין לכם מושג כמה מים, חלב, ביצים, סוכר, קפה עפו שם.

אבל היה מצחיק.

 

וזהו, אתם יודעים סתם עדכון שעוד שנה אני אזכור גם את זה.

 

יאפ.

 

נכתב על ידי just poli , 11/1/2009 19:41   בקטגוריות צבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אזרחות.


 

אז כן, הנה אני, אזרחית.

עם זכויות וחובות, אחרי שנתתי שנתיים מהחיים שלי למדינה, הגיע גם תורי להתחיל.

ואיך היה?

היה טוב, קשה, מעיק, מעצבן, מעורר רצון לירות לעצמי בראש לפעמים, אבל בסופו של דבר טוב.

אם אני מסתכלת על כל מה שהשגתי במהלך השירות שלי,כל האנשים שפגשתי, כל החברים האמיתיים שהיכרתי, זה היה שווה את זה.

אז כן, נהנתי בשירות הצבאי שלי, אני לא מתחרטת שהתגייסתי, ובחיים אני לא אעשה את זה שוב פעם.

 

עברתי די הרבה, טירונות מעיקה, קורס לא נגמר, הייתי עם אב"כ, מילואים ומכרתי את נשמתי עם המג"בניקים, ישבתי שעות על גבי שעות בחמ"ל, ברחתי למסיבות ופאבים, בקיצור משעמם לי לא היה.

והשחרור שלי הגיע בדיוק בזמן, בדיוק כשכבר נמאס לי מהכל, כשמכעט ונשברתי, והאזרחות כל כך יפה לי.

באמת, וואו, זה מוזר לי כל כך, אין יותר מדים, קצינים, נסיעות בחינם.

 

עברתי עכשיו על הפוסט שכתבתי לפני הגיוס, כמה שחששתי מהכל, אפילו שלא הודאתי בזה לגמרי, ובצבא הצלחתי לשמור על היחוד שלי, בין אם זה הפירסינג שחזר לעצמו (ואפילו קיבל עוד חור) בדיוק שלושה חודשים אחרי הגיוס או בין אם זה שאף פעם לא הסתרתי את הדעות שלי, וכמו שציינתי כבר קודם יצא לי להכיר הרבה אנשים טובים שאני מאמינה שילוו אותי לעוד הרבה זמן.

אז זהו,

אנוכי אזרחית, מה שאומר שתראו אותי פה עוד הרבה.

 

שבוע טוב,

שלכם,

פולי, שמחר הולכת ללכת לאיבוד בהרצליה.

נכתב על ידי just poli , 11/1/2009 18:13   בקטגוריות צבא, להיות או לא להיות? אני וחיי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של just poli ב-11/1/2009 21:14
 




 

רק רציתי לציין, שמיום חמישי אנוכי אזרחית.

 

יאפ.

פוסט מלא יותר מתישו בהמשך.

 

 

שבת שלום.

נכתב על ידי just poli , 10/1/2009 13:59   בקטגוריות צבא  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של just poli ב-11/1/2009 09:41
 




דפים:  
54,833
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust poli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just poli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)