לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הלב משתולל ואינו ברור אך הראש גם בשימוש :)


שיתופים רגשיים וסתם שיתופים יומיומיים..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2013

אז.. חזרתי לאולפנה ~


אין לי יותר מידי מה להגיד.. חח אבל יותר מידי זמן לא כתבתי כאן.
אז בנתיים הולך לא רע באולפנה, יש חברות שאני מבינה שהן באמת חברות טובות ואמיתיות ויש בנות שאני פשוט לא ממש רוצה להיות הכי קרובה אליהן.. זאת אומרת שזה לא עיניין רע דווקא. אלא עכשיו יותר מסודר לי ומובן עם מי ממש כיף לי ונעים לי.

אחרי סוכות, יש מסע ישראלי\ מסע אל עצמי\ משו כזה.. 
קיצר במסע הזה יש עיניין להתחבר לעצמנו כזה, לכתוב ביומנים אישיים מה אנחנו מרגישות, יש משימות כתיבה יעני..
יש מפגשים עם כל מיני אנשים בדרך. האמת שלא ממש ברור לנו מה יהיה במסע, כי זה די סודי.
אני ממש מקווה שאני אצליח להיות ממוקדת ואני אצליח לכתוב מה אני מרגישה ושאני באמת אתחבר למסע..
כי המסע הזה עושה לי ממש חשק ויש לי פחד שאולי לא ילך ממש טוב ואני לא ארגיש מסופקת בסוף המסע.
העיניין הוא שאני ממש מקווה שאני לא אבכה הרבה במסע.. כי בשבוע שעבר המדריך של המסע הגיע לאולפנה בשביל שנכיר אותו, נדע מי יהיה המדריך שלנו.
קיצר הוא עשה לנו משימה.. שבה התבקשנו לקחת כלי כתיבה, מראה ותמונה שלנו מהילדות.
ואז הוא פשוט אמר לכתוב מה אנחנו חושבות. יעני להסתכל על עצמנו במראה ולהסתכל על התמונה ופשוט לכתוב.
אז מסתבר שהמשימה הזאת נגעה בי רגשית ואני אשכרה בכיתי.. מוזר אה?! חחח

בקיצור, תאחלו לי הצלחה במסע ושאני לא אבכה ממש.. אני משתדלת להכין את עצמי למסע הזה.
נכתב על ידי אם לא אני לעצמי, מי לי ;) , 3/9/2013 19:05  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אם לא אני לעצמי, מי לי ;)

בת: 28




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאם לא אני לעצמי, מי לי ;) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אם לא אני לעצמי, מי לי ;) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)