לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הלב משתולל ואינו ברור אך הראש גם בשימוש :)


שיתופים רגשיים וסתם שיתופים יומיומיים..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2013

היי, היי ~


טוב אז סתם ממשיכה לחיות לי. לא יודעת אם זה טוב או רע.
אבל מה שאני יודעת.. ב"ה אני משתדלת לחיות עם הרבה חסרונות, בלי חברה הכי טובה, בלי ידיד טוב, לצערי הרב- בלי חבר!!
אבל יהיה טוב ;) בורא עולם כנראה יודע במה אני יכולה לעמוד.
אני מאמינה בעצמי, אני עובדת קשה. אבל בעז"ה זה ישתלם ועוד אני אמצא את האנשים היקרים לי ביותר שיחזיקו אותי חזק, לא ישחררו ויאהבו אותי.
אמן, אמן ואמן!

להית בנתיים אנשי בלוג, פשוט לא כתבתי כאן הרבה זמן.. אז הנה ~ מעדכנת.
 
נכתב על ידי אם לא אני לעצמי, מי לי ;) , 26/11/2013 14:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אם לא אני לעצמי, מי לי ;)

בת: 28




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאם לא אני לעצמי, מי לי ;) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אם לא אני לעצמי, מי לי ;) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)