לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קפיצת ראש


Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013

עוד שבועיים למניאק


אני לא מאמינה שעוד שבועיים חוזרים ללימודים.

כל כך לא בא לי.

פעם בחופש הגדול לקראת סוף החופש הייתי מרגישה תחושת געגוע

מתתי לחזור.

בשנים האחרונות של התיכון? כל כך לא!!!!

לא בא לי לחזור. אין לי כוח לקום מוקדם בבוקר! אני מפחדת שהעייפות האינסופית הזאת תשתלט עלי

שוב. עד כדי כך שלהעתיק מהלוח לא יהיה לי כוח. 

רק לחשוב על בגרויות ומבחנים ובא לי לבכות. למי יש כוח? 

ועוד יש לי לעשות מועד חורף במתמטיקה..כולם הצליחו ורק אני עושה מועד ג', למה? כי אני זילזלתי.

ובביולוגיה אני לומדת עם כל הגאונים מהכיתות המוגברות..הציונים שלי שואפים לחרא 

אני בטוח צריכה לעשות בגרות חוזרת.

 

מה איתכם? שמחים לחזור?

אוף

נכתב על ידי , 12/8/2013 18:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




119
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMasters Of War אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Masters Of War ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)