לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קפיצת ראש


Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2013

אז..איך עבר הצום?


אז זהו עבר הצום. 

היה קשה ביותר.. אולי הצום הכי קשה מעודי. 

הייתי ממש חלשה בקושי יכלתי לעמוד על הרגליים חחחח 

כל הצום פינטזתי על אוראו ושוקו. 

הגוף שלי קצת עדיין חלש.. חחחח מחר אני אהיה יותר טוב.. 

העיקר שנגמר סוף סוף.

 

איך עבר עליכם ? 

נכתב על ידי , 14/9/2013 23:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




119
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMasters Of War אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Masters Of War ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)