לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מלחמה ביני לבין עצמי לבין כולם.


אני בעצם שתי נשים: אחת רוצה את כל השמחה, התשוקה וההרפתקאות שהחיים יכולים לתת לי. האחרת רוצה להיות שפחה לשגרה, לחיי משפחה, לדברים שניתן לתכנן ולהשיג. אני עקרת בית וזונה, שתינו חיות באותו גוף ונלחמות אחת בשנייה.

Avatarכינוי:  -לוחמת-

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013





היום בבוקר החלטתי לתת לו עוד הזדמנות. כל היום חיכיתי לשיחה, הודעה ממנו ...
התקלחתי , התגלחתי , התאפרתי , התלבשתי ...
"לא היום."
אתה הרי יודע שאתה החולשה שלי , שאתה אהבת חיי...למה לזלזל ככה ???
תלך לאלף עזאזל!!!

 

פעם שהייתי עצבנית, עצובה או כל סוג של רגש לא רגיל הייתי מתנפלת על סיגריות...
אחת אחרי השנייה ... אבל זה היה פעם.
הפכתי את החדר , חיפשתי בכל מקום אולי אני אמצא בירה או בקבוק קטן של וודקה זולה ... כלום!!
שעה שלמה ישבתי ובכיתי ... בכי פנימי שפשוט באלך להיחנק ...
החשק המטורף הזה לריח של וודקה ... לגימה קטנה לפחות!!
אני לא אוותר...
הפכתי את המטבח ... מצאתי!!!!!!!!!!!
בבקבוק הקטן יש בקושי ל2 כוסות אבל גם זה בסדר...
מי שלא מכור למשהו לא יכול להבין את ההרגשה הזאת...
שמצאתי את הבקבוק רציתי לקפוץ מרוב אושר ... צמרמורת של אושר עברה לי בכל הגוף...משהו מפחיד.
האם יש דרך חזרה ?

נכתב על ידי -לוחמת- , 16/8/2013 23:27  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אם אלוהים קיים, דבר שאני באמת לא מאמינה בו, הוא יבין שיש גבול להבנה האנושית.

הוא זה שברא את הבלבול הזה, שיש בו עוני, אי-צדק, חמדנות ובדידות. הכוונה שלו היתה מצוינת, אבל התוצאות עלובות.

אם אלוהים קיים, הוא יהיה נדיב כלפי הברואים שרוצים להסתלק מהעולם הזה מוקדם יותר,

והוא יכול אפילו לבקש סליחה על שהכריח אותנו לעבור פה.

פאולו קואלו.

נכתב על ידי -לוחמת- , 12/8/2013 10:25  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




עליות ומורדות.

אני לא חזקה כמו שחשבתי ...

נכתב על ידי -לוחמת- , 12/8/2013 00:14  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-לוחמת- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -לוחמת- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)