לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל העולם במה.


כינוי:  Say Who?

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

8/2013

הפעם האחרונה.


הפעם האחרונה שהתראינו. 
בעצם, פעם לפני אחרונה. כי מי ידע שהפגישה האחרונה שלנו תהיה כמו שהיא הייתה?
כשאני עומדת עם הטישו ביד.. ואת בעצם קבורה באדמה?
אני אחזור לפעם הלפני אחרונה, נפגשנו בבית הספר.
שתינו באנו למתכונת.. התיישבתי לידך על הספסל ליד הבניין.. ״למדת? לא? יופי! מארגנים מרד״ את אמרת. צחקתי ואמרתי שיהיה לך בהצלחה עם זה ואת קמת כדי ללכת לאסוף עוד אנשים שיצטרפו למרד הקטן שלך.
נכנסנו לכיתה וגילית שהמורה שתכננת שתהיה שם לא הייתה, התחלנו את הבחינה וכמה דקות אחרי קמת והלכת, אמרת שזה ממש קשה ושאת לא מצליחה ושיהיה לנו בהצלחה ...
אחרי המתכונת יצאתי ועברתי לידך, החלפנו איזה משפט והמשכנו הלאה, את המשכת לשבת ואני יצאתי הביתה..
מי ידע שזאת תהיה הפעם האחרונה שאני אסתכל לך בעיניים?
הפעם האחרונה שהתראינו לא ממש הייתה מפגש, אלא הלוויה שלך, כמה ימים אחרי הפעם האחרונה שראיתי אותך. 
הרבה בכי. הרבה מחשבות שעוברות בראש. איך זה הגיוני? איך זה קרה? ומי ידע שזאת תהיה הפעם האחרונה שנפגש?
בזמן האחרון לא היינו כל כך בקשר, אבל במגמה היית ללא ספק בין היחידים שהתייחסו אליי. שגרמו לי להרגיש קצת שייכת.
פעם היינו בקשר הרבה יותר טוב, אבל יש לי ממך רק זכרונות טובים. 
הלוואי והפעם האחרונה הייתה קצת אחרת. 

נכתב על ידי Say Who? , 4/8/2013 00:35  
הקטע משוייך לנושא החם: הפעם האחרונה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




112

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSay Who? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Say Who? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)