לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Pandora Box


my deepest scars

Avatarכינוי:  Hermess

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

10/2013

אני בחורה קנאית


 

 

יש לו איזה חיילת אחת,

 

הוא סיפר לי שהיא כתבה לו ש"צ בוצאפ

וזה לא אמור להיות כי הוא המפקד שלה והם עדיין בחצי דיסטאנס

אז הוא קשר לה את היד לרגל באזיקון

 

מבחינתו זה מצחיק

 

מבחינתי היא מתה

לא, באמת, כבר יש לי תוכנית..

 

העניין הוא, שגברים הם תמימים,

"לא... זה בצחוק"

בצחוק זיבי שלי,

אני עשיתי את אותם מהלכים כדי להשיג תשומת לב של איזה קצין שהייתי דלוקה עליו כשהייתי חיילת.

 

והעניין הוא,

שאני יודעת מה אני שווה,

אני יודעת שאני יכולה להסתדר בכוחות עצמי,

שאני עומדת איתן על שתי רגליי,

ואם ארצה, לא אצטרך להסתדר בכוחות עצמי למשך הרבה זמן, אם-אתם-מבינים-למה-אני-מתכוונת

 

היה את אותו סיפור עם מישהי מהסגל שלו,

אז פשוט הלכתי לנטרל את המטרה,

ראיתי שהבחורה לא מהווה איום וגרמתי לה להעריץ אותי.

הכל קטן עליי.

 

 

ועדיין הסיפור הזה מעצבן כי זה כמו שאני אהיה הלביאה הכי גדולה וחזקה בספארי

וישימו אותי בכלוב בנפרד מכולם

אני לא יכולה לבוא לחיילת שלו, להיות אני, ושהיא תבין שאין לה סיכוי להתחרות איתי,

בשום סיטואציה אידאלית אני לא הולכת לפגוש אותה באזרחות ולדבר איתה סתם ככה..

 

 

אבל זה לא משנה כבר .. העבירו אותה בדיוק לגבול בעירק @_@ (לא הייתי אני *פרצוף תמים*)

 

 

#זה_לא_שחצנות_אם_זה_נכון

נכתב על ידי Hermess , 9/10/2013 22:33   בקטגוריות רגשות, אהבה ויחסים, צבא  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,964

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHermess אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hermess ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)