לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Pandora Box


my deepest scars

Avatarכינוי:  Hermess

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

9/2014

בגלגול הקודם או בגלגול הבא


 

 

אני חושבת שאם לא הייתי אני אז הייתי כושי ממדינה חמה בארצות הברית,

אחד כזה אלוהי, עם צבע עור שחום שוקולדי ושרירים מוצקים לא מתאמצים שמביישים את אפולו,

טרפזים וקוביות, חזה אלוהי וידיים שריריות,

אחד כזה שבא מהשכונות הקשות והתעשר על אלוהים יודע מה,

יהיה לי איזה קעקוע או חמש, אחד מהם יהיה קשור לעבר שלי

ובנות הולכות לשאול אותי על מה ולמה, ואני לא אספר להן

אני אשחק אותה מנותק רגשית,

הן אוהבות את החרא הזה

 

אהיה כל היום מוקף באפרו אמריקאיות משגעות,

עם תחת כזה שלמות עליו והן יעשו לי טיזינג עד שאני אתפוס אותן ו..

הן יצעקו את השם שלי

 

בוילה הענקית שלי, עם האחים שלי,

יהיו לי איזה 2-3 כלבי שמירה מפחידים כאלו,

 

ודוגמניות של ויקטוריה סיקרט שהיו מתות לשפד את עצמן על האנקונדה שלי,

שהיה איזה 27 סמ, עבה עסיסי כזה שכשבנות ראות לראשונה עוברת להן מחשבה בראש איך זה הולך להכנס לכוס הקטן שלי??

הייתי משחק אותה קשה להשגה,

שיתחננו קצת,

 

היה לי חיוך של מליון דולר,

והעולם היה מסתובב לי סביב הזין.

 

אולי בגלגול הבא...

 

נכתב על ידי Hermess , 11/9/2014 19:37  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,964

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHermess אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hermess ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)