לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Pandora Box


my deepest scars

Avatarכינוי:  Hermess

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829     

2/2016

If I look hard enough into the setting sun


 

שכבתי לי במיטה ולא הצלחתי להרדם,

גירד לי משהו,

רציתי לגרד משהו

 

מזמן לא נגעתי בעמקי נשמתו של אדם אחר,

לא ישבנו ככה, אחד על אחד,

השעה הייתה מאוחרת והכל היה מעומעם,

נשפכת בפניי עם כל הסודות הכי כמוסים 

 

הייתי אף אחד עבורך, לא הכרת אותי בכלל, אבל פשוט נשברת, אולי בדיוק בגלל זה

רצית להוציא את זה כבר החוצה, 

וחיכת שאני אגיע,

 

תחושת ההקלה הזאת שאפפה אותך

 

אני לא שופטת אף פעם,

העולם שלנו רקוב מהיסוד,

אני רק מחפשת את הרקוב הכי מעניין

 

הכל כל כך משעמם

 

האפיפות של ההקלה עזבה אותך והבנת מה עשית,

הסתכלת עליי ואני בהייתי בירח המלא עם חיוך מסופק,

האור שהוא הטיל היה חיוור

הסתכלת עליו וניסית להבין איזה תשובות קיבלתי ממנו

 

לימדו אותך שהדרך היחידה לשמור על סוד בין שני אנשים זה אם אחד מהם בקבר

 

כשחזרת להביט עליי כבר לא הייתי שם.

 

 

נכתב על ידי Hermess , 9/2/2016 18:14  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,964

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHermess אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hermess ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)