לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Pandora Box


my deepest scars

Avatarכינוי:  Hermess

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

2/2017

שישרוף


 

 

 

 

רציתי להגיד שנמאס לי,

נמאס לי מהמוזיקה הישראלית הזאת בפאבים,

אחרי כמה בירות שאני בראש טוב,

תמיד הייתי בחורה של בירות.. 

כי אני כזו, אחת מהחברה כזה,

בת חברה של בנים

או כי זה הכי זול

חייבת להחזיק משהו ביד כל הזמן, לשחק עם משהו

אולי זה החוסר ביטחון הזה

או סתם אני לא יודעת מה לעשות עם היידים שלי כל הזמן

וכוס בירה לא נגמרת מהר

 

או שכן אם זו כבר השלישית שלי

גם הקיבולת שלי דיי גבוהה,

אומרים קיבולת, סיבולת? לא זוכרת

האלכוהול הזה בטוח פוגע בזכרון

 

אוף, לא באמת נמאס לי

אני מאוהבת במוזיקה הזו

בריח של הבירה מהול בסיגריות

הרי אני שונאת סיגריות

אבל הריח הזה קשור לי עמוק בתודעה בזכרונות המהנים האלו

 

צריך ללכת הבייתה אני מבינה את זה

צריך צריך

צריך

אני בירה אחת מלעשות שטויות

 

נמאס לי לפעמים מהמציאות המבאסת הזו

השגרה הבנאלית הזו

 

הרי בחיים שלי לא משעמם לי בכלל

אבל זו הבירה הזו היא תמיד מקצינה

תמיד גורמת לי לחשוב שמשעמם

אבל סבבה סהכ

 

~

 

תקפוץ לתוך המים 
ותפתח את העיניים 
עד שזה ישרוף לך קצת

נכתב על ידי Hermess , 7/2/2017 12:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,964

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHermess אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hermess ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)