לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Pandora Box


my deepest scars

Avatarכינוי:  Hermess

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

להיות אישה זה לא קל


 

 

 

עכשיו עזבו תקטע של המחזור וההריונות וכל זה, מילא. פעם בחודש, 3 פעמים בחיים.

 

 

להיות אישה זה לא קל,

 

במיוחד אישה במזל תאומים,

 

יש לי גלי התלהבות\דאונים קשים שמתחלפים במצמוץ עין,

 

 

אז היה לי משעמם (דאון) אז החלטתי לעשות משהו עם החיים שלי

החלטתי שאני רוצה לטייל בארץ -שזה היה חלום שלי מאז ומעולם לעשות את שביל ישראל (התלהבות),

אני לא יודעת איך להתחיל, ממה, מאיפה, איך,מתי, מה לקחת, אוףף (דאון)

טוב אני אתחיל בלקנות סנדלי שורש

יישש סנדלי שורש!! (התלהבות)

סנדלי שורש לגברים זה סקסי, זה ישראלי, אני אוהבת סנדלי שורש,

למרות שפעם חשבתי שזה ממש מכוער, אני שהאהבה הזו נרכשת בבה"ד1,

מנסה לשכנע את חברשלי לקנות סנדלי שורש, הוא לא בקטע (הוא לא עבר בהד1) (דאון)

איפה מטיילים? 

לקנות ספר על שביל ישראל? (התלהבות)

*מחפשת בגוגל* סעמק הוא עולה 200 שקל (דאון)

רואה תמונות של חברים בפייסבוק שמטיילים במקומות מגניבים

אני גם רוצה!! (התלהבות)

למה חברשלי סוגר כל כך הרבה כוסעמק עם מי אני אמורה לטייל?! (דאון)

 

 

 

 

 

 

קשה להיות אישה. קשה.

נכתב על ידי Hermess , 22/6/2013 15:35   בקטגוריות ישראל, קום והתהלך בארץ, רגשות, אופטימי, פסימי, שחרור קיטור, חופש  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום העצוב בשנה


למרות שיום העצמאות זה החג שאני הכי אוהבת, החג שממלא אותי בגאווה ואושר,

השנה קצת קשה לי להתנתק ככה מיום הזכרון,

ב 180 מעלות מעצב מוחלט לשמחה,

אולי כי רוב הסיכויים זה היום זכרון האחרון שלי על מדים,

ויש מין תחושה של אי מיצוי שלמרות שהייתי כמה פעמים בהר הרצל במדים,

עוד לא עמדתי שם ליד קבר של חלל ביום הזכרון..

 

 

~~~

 

עם היד על הלב, אני לא יודעת מה זה לאבד מישהו קרוב,

אני מקווה שלעולם לא אדע,

 

הלב שלי נקרע מהמחשבה שאני עלולה לאבד את האדם היקר לי מכל,

הרי הוא עכשיו בגבול סוריה, מגן על המדינה,

ורק לפני כמה ימים ירו על המוצב שלו טילים,

ואין לו בכלל קליטה והוא כותב לי פעם ביום

ואני דואגת..

 

אבל אני לא מכירה את הכאב,

אני יכולה לשער, אני יכולה לנסות להזדהות,

אני מתארת לעצמי מה מרגישה אמא שרואה מהעינית של הדלת אנשים במדים כחולים,

מה מרגישה אישה עם תינוק ביידים שמודיעים לה שבעלה לא ישוב הבייתה..

 

אני יכולה לבכות שעות,

שעות ..

 

אבל אני לא מכירה את הכאב,

אני לא חושבת שמי שלא איבד- יודע 

אני מקווה שלעולם לא אכיר,

לעולם לא אדע,

 

מקווה שאף אחד לא ידע יותר,

שכל סיפורי הגבורה יהפכו לזכרונות כואבים בעבר

ולא יהיו לנו סיפורים חדשים,

לא יהיו עוד חלקות אדמה חדשות בבתי העלמין הצבאיים.

 

אני לא חושבת שאפשר להתגבר על אובדן של בן אדם קרוב,

אבל אני מאמינה שמה שמחזיק אותך זה להעביר את סיפור הגבורה שלו הלאה,

ואני מקשיבה, מקשיבה ומתרגשת, מכבדת בעיקר

 

ואני מצדיעה בצפירה,

ואני מצדיעה לדגל,

כי בזכותם יש לי את היכולת הזו,

להצדיע לדגל שלי, במדינה שלי, בגאווה על מדים של צבא הגנה לישראל.

 

בזכות אלו, שנתנו את חייהם למען בטחון המדינה.

 

יהיה זכרם ברוך.

 

 

 

 

 

 

"ורק משתי מילים אני הכי פוחד: הראשונה היא "שם" , השניה "נהרג" "

 

 

נכתב על ידי Hermess , 15/4/2013 20:23   בקטגוריות צבא, שחרור קיטור, אקטואליה, ישראל  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



20,964

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHermess אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hermess ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)