לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Pandora Box


my deepest scars

Avatarכינוי:  Hermess

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הזמן עושה את שלו


 

 

הוא יפה נפש כזה,

היפי עם ראסטות,

קצת צנום,

אולי בגלל כל הסמים שעשה..

 

התאהבתי בו כי הוא טס להודו לכמה זמן,

אהבה טיפשה כזאת, בגלל שהוא נוסע,

הרשתי לעצמי, כי, הוא נוסע..

 

לא באמת אהבתי אותו,

אבל רציתי.

 

הוא עשה סמים, לא לידי, אבל עשה,

וזה עשה משהו לנשמה שלו, ככה שרציתי להסתכל פנימה,

אף פעם לא ניסיתי, רציתי את החוויה בלי החומר,

כשהסתכלתי לתוך הנשמה שלו,

חוויתי, את האושר הזה, שהוא חווה, כשהוא ניסה.

 

הנפש שלי אהבה אותו,

הוא היה כל כך צבעוני,

עולם אחר ממה שהכרתי,

לא ממהר לשום מקום, הזמן מונח לו על כף היד,

בן אדם שחי כדי לחיות ולא כדי לשרוד עוד יום,

וכשהוא הסתכל לי בעניים וחייך, ראיתי את הנשמה שלו,

נשמה יפה כל כך,

הוא החזיק לי את היד והיה משהו חזק מאחורי זה.

 

והוא לקח אותי לים לראות שקיעות,

וטיילנו עם הכלב שלו בשדות,

 

הנפש שלי אהבה אותו.

 

עזרתי לו לארוז את התיק להודו,

הוא רצה יותר,

הוא שאל אותי אם אני אחכה לו,

ואמרתי שלא.

 

הוא לא היה מאריג' מטיריאל.

ולא רציתי לגרור את זה סתם.

 

אז שחררתי אותו לנפשו.

 

הוא טייל, טייל הרבה, ראה עולם וחזר.

 

כשהוא חזר הוא מצא אותי,

אבל הלב שלי עדיין היה טרוד מאחד שבילבל לי אותו עוד הרבה לפניו.

וזה לא קרה בינינו.

 

אבל הנפש שלי זכרה אותו.

היה לו מקום אצלי.

 

 

 

 

אחריי שלא דיברתי איתו שנים, והוא הספיק לטוס ולראות עוד חצי עולם מאז,

ראיתי בפייסבוק שהוא גילח את הראסטות.

 

איפשהו במקום קטן בנפש שלי משהו צרם.

זה היה כל כך סימן ההיכר שלו.

 

אנשים משתנים.

והאנשים שהתאהבתי בהם,

אני מתגעגעת לרגשות שהם עשו לי.

קצת אושר מעורבב עם קצת כאב והרבה הרבה חופש.

הם לא אותם אנשים היום..

נכתב על ידי Hermess , 24/7/2013 23:08   בקטגוריות חופש, עבר, רגשות, תקופה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחר אני טסה


 

אתם יודעים, 

כולה שבועיים.

 

איפשהו לא בא לי לטוס..

אני קצת אוהבת את השיגרה,

 

השגרה שלי נעימה לי.

 

 

כשאחזור אראה את חבר שלי, סוף סוף, בעזרה השם, בלי נדר, חמסה חמסה חמסה.

 

 

אני מקווה שהכל יחזור להרגלו.

 

אני מקווה שהוא יתחיל לעשות 11-3..

17-4 כבד לי קצת.

 

טיסה רכה.

נכתב על ידי Hermess , 8/7/2013 01:05   בקטגוריות חו"ל, חופש, אופטימי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה מוזר?


 

אני טסה לחו"ל מחרתיים בבוקר, מחר אני לא אהיה בבית כל היום,

אבל אין לי כח להתארגן....

 

 

להכין מזוודה זה מעייף..

 

במיוחד לשבוע וחצי...

 

זה מסוג הדברים האלו שמתפנקים אליהם בצה"ל,

ל21 בצבא זה היה מלא מלא תחתונים, גרביים וכמה זוגות מדים,

קצת שמפו וסבון, משחברשת שיניים, קרם פנים ואבקת כביסה.

הכי חשוב לא לשכוח מגבת, קרה לחבר שלי יותר מידי פעמים, זה ממש לא נעים.

 

 

זהו.

כל כך פשוט.

 

 

להתארגן לחו"ל זה תיק.

נכתב על ידי Hermess , 6/7/2013 21:45   בקטגוריות חופש  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
20,964

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHermess אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hermess ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)