לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Pandora Box


my deepest scars

Avatarכינוי:  Hermess

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מחר אני טסה


 

אתם יודעים, 

כולה שבועיים.

 

איפשהו לא בא לי לטוס..

אני קצת אוהבת את השיגרה,

 

השגרה שלי נעימה לי.

 

 

כשאחזור אראה את חבר שלי, סוף סוף, בעזרה השם, בלי נדר, חמסה חמסה חמסה.

 

 

אני מקווה שהכל יחזור להרגלו.

 

אני מקווה שהוא יתחיל לעשות 11-3..

17-4 כבד לי קצת.

 

טיסה רכה.

נכתב על ידי Hermess , 8/7/2013 01:05   בקטגוריות חו"ל, חופש, אופטימי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



להיות אישה זה לא קל


 

 

 

עכשיו עזבו תקטע של המחזור וההריונות וכל זה, מילא. פעם בחודש, 3 פעמים בחיים.

 

 

להיות אישה זה לא קל,

 

במיוחד אישה במזל תאומים,

 

יש לי גלי התלהבות\דאונים קשים שמתחלפים במצמוץ עין,

 

 

אז היה לי משעמם (דאון) אז החלטתי לעשות משהו עם החיים שלי

החלטתי שאני רוצה לטייל בארץ -שזה היה חלום שלי מאז ומעולם לעשות את שביל ישראל (התלהבות),

אני לא יודעת איך להתחיל, ממה, מאיפה, איך,מתי, מה לקחת, אוףף (דאון)

טוב אני אתחיל בלקנות סנדלי שורש

יישש סנדלי שורש!! (התלהבות)

סנדלי שורש לגברים זה סקסי, זה ישראלי, אני אוהבת סנדלי שורש,

למרות שפעם חשבתי שזה ממש מכוער, אני שהאהבה הזו נרכשת בבה"ד1,

מנסה לשכנע את חברשלי לקנות סנדלי שורש, הוא לא בקטע (הוא לא עבר בהד1) (דאון)

איפה מטיילים? 

לקנות ספר על שביל ישראל? (התלהבות)

*מחפשת בגוגל* סעמק הוא עולה 200 שקל (דאון)

רואה תמונות של חברים בפייסבוק שמטיילים במקומות מגניבים

אני גם רוצה!! (התלהבות)

למה חברשלי סוגר כל כך הרבה כוסעמק עם מי אני אמורה לטייל?! (דאון)

 

 

 

 

 

 

קשה להיות אישה. קשה.

נכתב על ידי Hermess , 22/6/2013 15:35   בקטגוריות ישראל, קום והתהלך בארץ, רגשות, אופטימי, פסימי, שחרור קיטור, חופש  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החלום שלי


 

 

זה להצטלם בעירום אומנותי אי שם בנוף המדבר

יחפה,

עירומה,

חופשיה.

 

 

אני יכולה לדמיין את זה, רואים אותי עומדת, מזווית הגב,

גוף נוטה קלות הצידה,

שיער ארוך פזור מתנוסס ברוח קלילה

ידיים משוחררות

רגליים מוצלבות בנינוחות

טוסיק יפה, עסיסי,

רגלים יחפות על רצפה יבשה,

ונוף אינסופי של מדבר

 

מקווה הגורל יבוא לידי ביטוי שאני אפגוש איזה אומן משובש,

שזה יהיה גם החלום שלו

ויצא לי להגשים את זה יום אחד..

 

אבל שבאמת יהיה משובש!

(אחרת זה לא כיף)

נכתב על ידי Hermess , 3/6/2013 22:20   בקטגוריות חופש, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
20,964

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHermess אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hermess ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)