לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Pandora Box


my deepest scars

Avatarכינוי:  Hermess

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

1/2014

הפתעה


 

מסיבה

 

אנחנו קצת מאושרים, היא מחייכת אליי,

אני חושב שהיא קצת משוגעת, מחייכת לה בלי סיבה מיוחדת, פשוט שמחה כזו מבפנים,

רוקדת, מתמסרת למוזיקה,

אלוהים יודע מה יש לה זאתי..

היא ניגשת אליי, ולוחשת לי באוזן, רוצה שאני אביא לך הפתעה?

אני שואל אותה איזו הפתעה?

היא מצחקקת לה,

תפתח את הפה היא אומרת לי,

אני פותח בהססנות ואני רואה שיש לה כדור לבן קטן ביד שעושה את דרכו לפה שלי

 

זה מסביר הרבה

 

היא שמה לי את זה על הלשון וסוגרת לי את הפה,

אני מרגיש תחושה מוזרה על הלשון שלי..

 

זו סוכריית מנטה - אני מסתכל עליה מופתע

 

אני יודעת, זו ההפתעה ;)

 

והיא נעלמת לה בקהל...

 

 

 

היא מוציאה אותי מדעתי האישה הזו....

נכתב על ידי Hermess , 29/1/2014 00:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כך תעשי את הגבר שלך מלך, ואת תיהי מלכה (ב2 צעדים פשוטים)


 

שלום ילדים, אור שוד איי סיי, ליידס,

 

היום אלמד אתכן כיצד להיות מאושרות יותר בזוגיות ב2 צעדים פשוטים.

 

חוק מס' 1:

כל גבר (כל עוד הוא עוד לא אב ילדייך) אפשר להחליף, זכרי את זה, זה חשוב.

כל אחד בר החלפה, גם הוא וגם את,

יש עוד הרבה דגים בים ובחורים נאים בעולם והוא בוודאי לא האחרון

וכן, קחי את זה בחשבון, שיש סיכוי שהזוגיות שלכם לא תחזיק מעמד, ואל תפחדי מזה,

 

דעי את המחיר שלך, ותעשי הכל כדי להעלות אותו,

שמרי על כושר גופני, טפחי את עצמך, קבלי השכלה גבוה ותיהי חופשייה מבחינה כלכלית,

שהגבר שלך ידע שאת לא תלויה בו ויש לו מה להפסיד.

 

וגם אם קרה כך שנפרדתם, לא נורא, את תוכלי להשיג אחד אחר תוך זמן קצר,

אני לא אומרת שזה יכאב פחות, אבל לפחות ההחלמה תהיה מהירה יותר.

 

ברגע שאת תעריכי את עצמך - הגבר שלך יעריך אותך.

 

 

 

 

 

חוק מס' 2:

 

עכשיו כשלמדנו להעריך מה שיש לנו ביידים, ללמוד להשתמש ביתרונות שלנו ולתמרן את החסרונות שלנו לטובתינו, הגיע הזמן לשפר את הגבר שלנו.

 

נצא מנקודת הנחה שאתן בוחרות גבר שראוי לכן קודם כל (חזרו לחוק 1),

טפחו אותו, דאגו להזכיר לו שהוא ה-גבר,

לטפו לו את האגו, תחמיאו לו על כמה שהוא חכם, וכמה טוב הוא נראה,

תהיו טובות במיטה, אל תשכבו ותסתכלו על התקרה, תזימי, תדליקי אותו, (תאמיני לי - את מרוויחה בסיפור הזה הרבה יותר ממנו)

היי האישה של חלומותיו,

וזכרי - גבר שבע לא אוכל ארוחות מהצד.

 

אם נעשה זום אאוט לרגע נראה שכל אותם הדברים שעשינו בחוק 1, (כושר, טיפוח וכו') יצרנו לגבר שלנו פרס, הרי הוא ראוי לו - ואנחנו ראויות שיתייחסו אלינו בהתאם.

 

במגביל יש לזכור לא להלל אותו יותר מידי כדי שהשתן לא יעלה לו לראש, אבל אל דאגה, אם הוא אכן חכם כמו שאתן מחמיאות לו - הוא ידע את השויי שלכן ויפחד לאבד אתכן (חזרה לסעיף 1).

 

 

 

 

 

וכך, בשילוב 2 החוקים הפשוטים שלמדנו כאן היום, יצרנו לעצמינו גבר מבסוט, שמעריך אתכן ויתן לכן את היחס הראוי שמגיע לכן.

בכל דרך יש טעויות ומעידות, נופלים קמים מתנערים וממשיכים להשתפר,

 

היו בטוחות בעצמכן, חזקות ועצמאיות,

והעיקר מאושרות.

 

המון בהצלחה :)

 

נכתב על ידי Hermess , 27/1/2014 20:00   בקטגוריות אהבה ויחסים  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יאיר נתניהו יוצא עם שיקסע


אוי לא! יהודי יוצא עם נוצריה תעצרו את הבזיון!
אם זה היה קורה בחו"ל והיו אומרים על הבחורה הנורווגית שהיא יוצאת עם יהודי וצריך לעצור את זה - זו הייתה אנטישמיות נכון? חבורה של צבועים.
דרך ארץ קדמה לתורה, ואם זה חשוב לו הם יחנכו את הילדים שלהם (אם יהיו כאלו בכלל) באופן מסורתי ואם זה באמת חשוב לו והיא תרצה היא תוכל לעבור גיור, דת בכפיה היא לא דת שתביא ישועות, 
לאהבה ושלום אין דת, למנוע אחד מהם מהסיבה מיסטית זה אבסורד ושייך לימי הביניים.
תתעוררו על עצמכם אנשים מרובעים!
..
סתם דברים שמעצבנים אותי ביומיום..
נכתב על ידי Hermess , 27/1/2014 14:04   בקטגוריות אקטואליה, אינטרנט  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

20,964

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHermess אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hermess ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)