לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Pandora Box


my deepest scars

Avatarכינוי:  Hermess

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

1/2016

החיים לא הוגנים


 

אני לא מדברת על זה שהדשא של השכן ירוק יותר, 

אלא על זה שמלאכים נקטפים מהעולם הזה בלי שום אזהרה,

 

איך זה שיש אנשים חרא בעולם הזה, והם עושים דברים רעים לאחרים,

והם גונבים רומסים ומלכלכים את העולם הזה, פשוט בזבוז של חמצן

 

ולעומתם יש מלאכים פשוט, עם חיוכים גדולים, לב רחב, אופטימיות,

חיבה לזולת, והרבה אהבת חינם

ודווקא המלאכים הם אלו שנקטפים מהעולם הזה.

 

דווקא המלאכים האלו, בלי שום אזהרה ביום בהיר אחד הדף בפייסבוק שלהם מתמלא בהמון ברכות כואבות,

זכרונות כואבים על זמנים טובים יותר, הרבה דמעות של כאב, וחור עצום בלב ששום דבר לא יכול למלא

 

הייתי מעדיפה שלא.

 

זה אפילו קצת מעצבן אותי. כי זה פשוט לא הוגן.

זה לא הוגן שאני צריכה להתמודד עם החרא הזה לבד,

ואיתך העולם היה קצת יותר צבעוני ושמח

שמחת החיים שלך, שהאירה את המציאות האפרורית הזו

 

והמזג האוויר הזה שלא עוזר לשום דבר

 

והאנשים הצבועים האלו.

 

הייתי מעדיפה שלא.

 

אני מקווה שאת במקום טוב יותר, הבחורה עם החיוך שלא יורד מהפנים.

אני מקווה שאת בעולם טוב יותר.

נכתב על ידי Hermess , 4/1/2016 19:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





20,964

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHermess אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hermess ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)