לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Pandora Box


my deepest scars

Avatarכינוי:  Hermess

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

10/2014


 

 

I don't miss you anymore

 

הלב לא התאבן,

אולי הייתי ונשארתי הבחורה הקרה שתמיד הייתי,

 

אולי נמצא האדם הנכון לחמם את הלב.

האדם הנכון להיות איתו,

לעשות בשבילו,

אחד שמעריך.

 

אני שמחה,

אני שמחה ומאושרת בשבילי,

 

אני עצובה בשבילך,

 

אתה היית הסם שלי,

לא הייתי צריכה שום דבר אחר, רק אותך,

 

אבל הסמים הם רבים ומגוונים,

יש כאלו שעושים לך טוב בצורה רגעית,

ויש כאלו שהורסים אותך מבפנים באיטיות

שורפים אותך מבפנים עד שלא נותר כלום

משאירים אותך מצולק בזכרונות רעים.

 

החוכמה, לעצור,

להגיד דיי.

 

לא היה קל לקום וללכת,

וכמה פעמים שמעדתי וחזרתי כדי להרגיש רק עוד קצת,

 

לא עשיתי סמים

וגם אותך לא עשיתי

 

הגמילה מההתמכרות הזו הייתה קשה,

אבל הכל עובר,

והכל בנוי על איך אתה מתמודד עם המצב.

 

לא עצוב לי עלייך יותר,

אני מרחמת.

 

אני רואה את הפנים שלך משתנות,

מאותו אחד שאהבתי, שהערצתי,

כמו ילדה עיוורת.

 

הפנים שלך מתכערות,

 

ואני מרחמת עליך,

אני לא מאמינה שאנשים משתנים

למרות שזה קורה בפועל.

 

אנשים לובשים מסכות צבעוניות יותר,

דוחפים את העבר שלהם עמוק יותר לתוכם,

מסווים אותו עם צבעים יפים יותר,

חיוכים גדולים יותר, אמינים יותר.

 

ראיתי מה שהיה בתוכך,

ראיתי ונגעתי,

ולרגע חשבתי שאוכל לתקן אותך,

הילדה שבי תוכל לתקן את הילד הרע שבתוכך,

 

אתה סך הכל בן אדם שבור,

שמישהי שברה לו את הלב פעם,

ההורים לא אהבו אותו מספיק,

או כל מיני סיפורים קלישאתיים,

 

בחרת להתייסר, לכאוב, לשחק אותה שבור ומסכן,

בדרך בחרת לפגוע באחרים, שלא רק לך יכאב.

 

ראיתי ונגעתי במה שהיה בתוכך,

ולרגע חשבתי שאוכל לתקן אותך.

 

אני לא מרחמת עליך יותר.

 

 

 

 

 

אני לא שואפת לתקן אנשים יותר,

מצאתי את שאהבה נפשי, ורק עבורו אהפוך את העולם.

רק עבורו.

 

אני לא הילדה התמימה של פעם לצערי,

ורק איתו אני מרשה לעצמי לראות את העולם בורוד, מידי פעם,

כי אני יודעת שהוא היחיד שיהפוך את העולם בשבילי.

 

ולך אני מאחלת שלוות נפש,

שבכל זאת קיימת מישהי בעולם הזה שתוכל לעשות אותך מאושר,

שאתה עצמך תרצה להיות מאושר.

 

אני מאושרת.

 

נכתב על ידי Hermess , 14/10/2014 16:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





20,964

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHermess אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hermess ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)