לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Pandora Box


my deepest scars

Avatarכינוי:  Hermess

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

5/2013

Lana Del Ray קצת משוגעת


 

ואני חושבת שאני קצת מאוהבת בה.

בקטע אומנותי,

היא מאכילה את הנפש שלי בצבעים..

 

היא יפה,

יש לה מין יופי כזה,

מיוחד, אבל קצת עקום.

 

היא לא מיינסטרים,

 

 

ולפי השירים שלה הייתי אומרת שהיא פסיכית,

קצת,

במידה היפה הזו,

של "חולי הנפש" שמבינים שהשגרה שנולדים אליה משעממת,

שמבינים שהם כלואים בתוך הגוף הזה,

ומתחילים לחפש ריגושים.

 

כמה אנשים חיים לתוך שגרת החיים כי ככה הם חונכו,

כי אלו הנורמות,

כי אלו הציפיות שהסביבה תולה בהם,

כי הם חונכו למסגרת, לחיות בקבוצות,

וברגע שבן אדם מוצא את עצמו מחוץ למסגרת הוא מאבד את עצמו,

 

 

אסירים של השעבוד.

 

 

 

יש לה כמה שירים שאני ממש אוהבת,

במיוחד את ride, 

 

האם אנשים יודעים מה זה חופש?

האם הם ניסו אותו אי פעם?

ואיך אפשר לדעת מה זה חופש אם אף פעם לא באמת חויית אותו?

כמו שמספרים לך על אורגזמה,

ואת חושבת שאת חווה את זה,

עד שזה מגיע באמת אחרי כמה שנים, בפעם הראשונה, וזה מכה בך כמו ברק.

 

 

 

השיר הזה מעורר בי כל כך הרבה רגשות צבעוניים,

אני לא יכולה לתאר את זה במילים,

אני חושבת שאף פעם לא הייתי שם, במקום הזה של להיות משוחרר, לא לדעת איפה אני אשן מחר ולאן היום יקח אותי,

ולא לדאוג לגבי זה, לא להסתכל אחורה

 

אני מרחמת ומקנאה באנשים כאלו.

 

 

אבל כמו שאמר אנשטיין

"logic will get you from a to b. imagination will take you everywhere"

 

 

 

 

Lane del ray- Ride

 

Who are you?
Are you in touch with all of your darkest fantasies?
Have you created a life for yourself where you can experience them?
I have. I am fucking crazy.
But I am free.

 

נכתב על ידי Hermess , 22/5/2013 22:47   בקטגוריות מוזיקה, חופש, רגשות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני לא קנאית


 

סתם. שיקרתי.

 

קנאה זה בסדר. זה מראה שאכפת.

 

וזה לא שאני באמת מקנאה בה

 

זה לא שהיא יותר יפה,

או יותר חכמה,

או יותר מוצלחת

 

אולי כן....... אבל להערכתי לא (סורי, אני לא אובייקטיבית)

 

ברוך השם עברתי הרבה, ראיתי, התנסתי והשגתי

 

אני חושבת שיש לי הרבה יותר חוכמת חיים ממנה,

היא תמימה וקצת טיפשה בכל נושאי הדבורים וציפורים

 

וזה יפה, מקסים, התמימות הזו

 

ואני לא חושבת שבהכרח הטוב יותר מנצח, מנצח האסטרטג הטוב יותר

(וזה עם המזל, אבל זה off topic)

 

וביננו אני אוכלת אותה בלי מלח.

שנים של נסיון. bitch please

 

אני לא באמת מקנאה בה

 

והיא גם לא מהווה שום איום בכל צורה שהיא,

 

פשוט הקנאה נובעת מהעובדה שהיא זוכה לבלות איתו חמש ימים בשבוע 18 שעות ביום,

וזה במינימום,

ולי יש גג שוש, וגם זה במקרה הטוב.

 

אני מקנאה שאין לי את האפשרות,

 

שבין אם תרצה או לא תרצה, יש להם תבדיחות שלהם, וסיפורים שלהם,

וחלק מהדפוסי התנהגות שלנו בצורה אפלטונית פתאום מתבטאות עליה..

 

אני לא יכולה להתחרות עם עצמי באסמסים..

 

 

 

 

אני יכולה להשיג הכל,

חוץ מזמן.

נכתב על ידי Hermess , 6/5/2013 20:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





20,964

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHermess אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hermess ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)