לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

we live only once in a lifetime




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2013

להיות איתו פעמיים ברציפות -טעות !!!


אז הנושא החם ..
הזיכרון האחרון שלי - טעות שחזרה על עצמה פעמיים.
הייתי במסיבת טבע עם חברות שידיד שלנו ארגן, וכמו שאני אוהבת התחלתי לשתות איזה 3-4 שוטים
התחלנו לרקוד היה פשוט כיף אנשים איכותיים בלי כל הערסים, באמצע שרקדנו בא ילד מכיתה יב מהבצפר ואמר לחברה שלי
שחבר שלו נדלק עליה בקיצור התחלנו לדבר איתו ועם חבר שלו , לא יודעת איך זה קרה אני והוא התחלנו לדבר התיישבנו על איזה
אבן דיברנו ואחרי איזה 10 דקות הוא אומר לי בואי נעשה סיבוב אמרתי טוב הלכנו למקום רחוק מכולם ביער התיישבנו המשכנו לדבר
והוא בא ונישק אותי בדרך כלל אני ישר מעיפה את הראש ולא נותנת אבל זה היה מצב שונה הוא היה כזה חתיך והייתי שיכורה והיה לו עגיל בלשון ;)) ואמרתי חיים רק פעם אחת למה לא, התנשקנו הרבה זמן כנראה כי פתאום קלטתי שחברות שלי התקשרו מלא ומחפשות אותי , הוא אמר לי תכתבי להם שנאבדת ביער ומצאתי אותך , חחחחחח הדבר הכי מפגר אבל הייתי שיכורה וזה מה שכתבתי , סיכמנו שלא נספר לאף אחד על מה שקרה ונחזור , חזרנו למסיבה תוך שניה הוא כבר לא היה שם משהו מטורף פשוט הלך מהמסיבה אני חושבת, בקיצור המשכתי לרקוד להנות חזרנו הביתה..
אחרי זה ראיתי אותו בבצפר, בעוד מסיבות הוא היה כזה אדיש וכזה סנוב בקושי עשה טובה שהתייחס אלי או אמר לי שלום .
אבל אני לא לומדת מפעם ראשונה ויום אחד שיצאתי ובאתי לקחת מונית בחזור ראיתי אותו ואת חברים שלו וזה היה לי מעולה לעלות איתם כי גם נשארתי לבד ולא היה לי עם מי לעלות אז עלינו ביחד אבל לא היה לנו מספיק כסף אז הוא אמר נרד איפה שהוא והחברים שלו גרים והוא ילווה אותי ברגל לבית.
אמרתי טוב ירדנו מהמונית חבר שלו שאל לבוא איתכם ? הוא אמר לו לא , התחלנו לדבר ואמרתי לו שהוא שונא אותי ובקושי מתייחס אלייי נכון פתטי אבל הייתי שיכורה ואני אומרת הכל שאני שיכורה , הוא אמר לי אני לא שונא אותך מאיפה הבאת את זה ?, המשכנו לדבר על הצבא על אחים שלו פתאום הוא היה פתוח ודיבר איתי ולא סנוב צחקנו ביחד , התיישבנו בדרך על ספסל אמרתי לעצמי אני לא מתנשקת איתו שוב , הוא ניסה כמובן לנשק הזזתי תראש והמשכנו ללכת כל דקה הוא עצר להשתין חחח בעיות קשות יש לו בשלפוחית השתן !! והנה הגענו מתחת לבית שלי והסתכלנו אחד על השני והוא כזה מושלם חתיך גבוה חיוך כובש וזה קרה והתנשקנו שוב וני כזאת טיפשה אם חשבתי שעכשיו הוא יתייחס אלי , כי זה לא קרה ושהוא רואה אותי הוא מתעלם ונהיה אדיש אבל גם אני לא שמה עליו וזה הטעות שליייייי פעמיים ברציפות !! אבל לא נורא לומדים לפעם הבאה ....
נכתב על ידי , 1/8/2013 20:17  
הקטע משוייך לנושא החם: הפעם האחרונה
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל(:amiti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על (:amiti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)