לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

we live only once in a lifetime




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2013

מה יהיה הסוף איתך תגיד לי ?


אני חושבת על כל הרגעים שלנו , על מתי שהכרנו אנחנו מכירים כבר די הרבה זמן...
הדבר שיש בינינו הכי קרוב לאהבה שאי פעם היה לי ..
אני נזכרת ביום הראשון שראית אותי בדיוק שדיברתי עם מורה הסתכלת עלי במבט חושני ושאלת אותי איזה כיתה אני
אחר כך היו מבטים בבית ספר כל הזמן , מלא פעמים ניסית לדבר איתי
בהתחלה בכלל לא שמתי לב אליך עם הזמן התחלתי להרגיש אליך משהו..
יום אחד שאלת מישהי מהכיתה שלי איך קוראים לי ישר שלחת לי בקשה בפייסבוק עשית לי לייק על הפרופיל
חחחח אני זוכרת כמו ילדה קטנה ומאוהבת התרגשתי ממך .
כל הזמן קראת לי לבוא אליך לא רציתי פחדתי מסיפורים עליך שאתה סטוציונר מנצל בנות לא רציתי את זה..
פה ושם היינו מדברים , מבטים היו הרבה בעיקר שלך.. ואז נסעת לפולין
זה היה השבוע הכי מבאס וריקני בבית ספר לא היה אף אחד מעניין , לא היה בשביל מי לדפוק הופעה לא היה את המבטים והחיוכים שלך
לא הספקת לחזור שאלת אותי אם בא לי לצאת איתך לבר כמובן שלא הסכמתי שיחקתי את הקשה להשגה ואתה ישר אמרת ותרי על הקטע של הקשה זה לא ילך לך, אמרתי לך זה לא קטע זאת אני ;) , מאז רצית אותי עוד יותר עד שנפגשנו במסיבה ראית אותי אמרת לי בואי לרקוד רקדנו נצמדנו ניסית לנשק אותי העפתי אותך ממני ,אחר כך ראית שכבר לא יצא לך ממני כלום הלכת לבנות שכן נותנות התנשקת עם אחת אחת זה היה נורא.
ועוד אחרי זה באת אלי שוב אחרי המסיבה אמרת לי בואי ניצא לאן שהוא אמרתי לך לא. ככה העניינים התגלגלו כל הזמן הייתי קשה איתך
כי הזהירו אותי ממך ידעתי על בנות שהיית איתם ואחר כך נגמר הסיפור , חשבתי שאם אני יהיה איתך קשה זה ישנה משהו
היינו מדברים בפייסבוק בוואטסאפ המון , כל הזמן רצית שאני אבוא לבית שלך ולא הבנת מה הסיפור ולמה אני לא רוצה אמרת לי מה את ילדה קטנה?
אמרתי לך כן אני ילדה קטנה. לפעמים היו תקופות שהיינו ממש בקשר לפעמים פחות , אחר כך לקראת סוף הלימודים כבר הייתה לך חברה
עדיין היית מתחיל איתי בלי הפסקה אבל התרחקנו מאוד .. , ופתאום בחופש שנפרדתם שוב שמרת על קשר והודעות וטלפונים ועניינים
וכל כך רציתי לראות אותך שכבר לא היה לי אכפת אמרתי לעצמי שכבר הייתי קשה מידי איתך ונראה לי שהבנת את הקטע , אז נפגשנו באת מתחת לבית שלי כמו שאתה יודע ישר ניסית לגעת ולנשק העפתי אותך אמרתי לך רגע די תחכה , דיברנו קצת והתנשקנו סופסוף זה קרה אחרי שנה שלמה חחחח תאמת שהתבאסתי כי אתה לא יודע לנשק !!! שנפגשנו היית נראה לי כל כך שונה כל כך אחר לא יודעת איך להסביר את זה נראה לי
הפעם הראשונה שנפגשנו ואשכרה התסכלנו ממש אחד על השני ודיברנו.., ואז אמרת לי שיש לך טיסה להספיק ושאני ישמור איתך על קשר ביוון , התנשקנו שוב והלכת. ועכשיו אתה עדיין בחול ועוד 10 ימים כבר חוזרים ללימודים ...ואין לי מושג מה יהיה .. אני מפחדת שזהו שקיבלת מה שרצית ותפסיק לרדוף אחרי יותר , או שהכי גרוע תחזור לחברה שלך וזה יהיה הכי כואב .. , יכולת לשמור על קשר לכתוב לי היה כיף נהנתי איתך משהו אבל כלום ... איכזבת עכשיו נשאר לראות מה יהיה שתחזור .. אני יודעת שאני יחזור להיות קשה איתך רק ככה אתה מבין ...

נכתב על ידי , 15/8/2013 16:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל(:amiti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על (:amiti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)