לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.You're not alone.You're just having some idiotic dream.


זאת אני נגד העולם.

Avatarכינוי:  רמונה פלאוורס

בת: 26

Skype:  jade_ddy 

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2016

מלך החומוס ומלכת האמבטיה


סתם הספר קרץ לי ממדף המבצעים בסטימצקי ועפתי עליו,

מריצה בראשי סצנות על אהבה שהייתה ואיננה עוד,

מריצה בראשי את הסצנות של אמיר ופילי נהנים מהדברים הקטנים בחיים

מהאהבות הקטנות

מהרגעים הקטנים

מזכירה לעצמי חוויות ונשכחות שהיו עד לפני רגע ועכשיו הם אינם כי הם נקטעו באיבם על משחק של אגו.

 

אני מתחילה לפתח חרדה

כמעט באובססיביות כלפיי המחשבה

שמה אם

כבר הכרתי את האחד שלי

ופיספסתי אותו

ביזבזתי אותו

וזהו

לא מגיע לי עוד אחד?

 

מה אם מהרגע ההוא של אפריל 2015 עד סוף החיים שלי בעצם,

אני אצטרך להתפשר על האהבות שלי

ולא יהיה לי עוד *אחד*

 

מפחידה אותי המחשבה שיש אנשים שחיים ככה עם המחשבה הזאת יום יום,

שהם הכירו מישהו נחמד והתחתנו איתו כי זה נוח וכי מה הסיכוי באמת למצוא את הנפש התאומה שלך

מפחיד אותי להתעייף בדרך ולהתפשר ולחיות עם הפשרה הזאת עד סוף ימיי חיי ולסבול מהמחשבה הזאת של מה אם

 

עוד יותר מפחיד אותי לא להתפשר ולהישאר לבד

לחכות לאחד

ואולי הוא לא יגיע

אולי באמת כבר

בזבזתי אותו.

נכתב על ידי רמונה פלאוורס , 25/12/2016 23:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



13,966
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמונה פלאוורס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמונה פלאוורס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)