לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.You're not alone.You're just having some idiotic dream.


זאת אני נגד העולם.

Avatarכינוי:  רמונה פלאוורס

בת: 26

Skype:  jade_ddy 

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2016

היום שברו לי את הלב


 

שאלתי אותו,אני בוכה בגללך יותר משאני מחייכת,אני יוצאת עם גבר או עם בצל?

וכואב לי כי אני כל כך רוצה שמישהו יאהב אותי כבר,

ויחזיק לי את היד,

ואני לא אישן לבד יותר.

רק מישהו שידאג לי 

שיהיה לו אכפת יותר משאכפת לי מעצמי.

שיכיל את השדים שלי.

נכתב על ידי רמונה פלאוורס , 23/9/2016 19:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




למה אני לא תולה את עצמי
נכתב על ידי רמונה פלאוורס , 18/9/2016 11:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




טוב אז,התקופה האחרונה די סבבה.

העבחרו אותי להיות גרפיקאית בצריפין,

בערך להכין כרטיסי ברכה ודברים שנגדים שמנים מבקשים ממני לעצב.

לא רע לי,יש אחלה אנשים במשרד,מתחפשנים רוב הזמן.

אני בתהליכים להעלאת פרופיל ואולי הוו עוד אולי יהיה סיכוי לקורס חובשים.

כרגע אני יוצאת עם בחור חמוד שהוא בעצמו חובש וזה סבבה.

אני לא מרגישה צורך לכתוב כאן הרבה כמו פעם,

החיים שלי די מלאים כרגע,

וזה מצער אותי כי אני מפחדת שזה ייגמר.

זה מונע ממני להיכנס לדיכאון סהכ.

נכתב על ידי רמונה פלאוורס , 14/9/2016 09:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





13,966
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמונה פלאוורס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמונה פלאוורס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)