לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Image Hosted by ImageShack.us


Avatarכינוי: 

בן: 41





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2003

בוקר טוב ישראבלוג!



זה היום השלישי בו אני מתעורר בחמש וחצי ופותח את החברה בשש ועשרים...ונראה לי שאני מתחיל לאהוב את זה...
יש משהו כיפי בלקום מוקדם,ועד כמה שאני עצלן ואוהב שינה,אני מתחיל לגלות ששינה היא בזבוז זמן.
ככל שקמים מוקדם יותר - מספיקים הרבה יותר ורואים את החלקים היפים ביותר של היום.
בחמש וחצי בבוקר הציפורים עדיין ישנות,יש שקט מיוחד כזה,האוויר נקי מעשן של מכוניות...כיף,שלווה.
האנשים שאותם אני פוגש כשאני מגיע לכאן,הם האנשים שיוצאים מוקדם לעבודה,כמעט כולם מגיעים חסרי חיוך,כולם כאילו נתלשו מהפוך... אבל אחרי רבע שעה הם כבר מזמרים מזמורי חתונה (נשבע לכם שזה מה שאחד מהם עושה עכשיו).
כמובן שלא הייתי רוצה לעבוד ככה על בסיס יומי,אבל תמיד כיף לגלות את הבוקר,הוא יותר יפה מהערב (והערב הוא מדהים).
אז שיהיה בוקר טוב למי שקורא אותי בשעות אלה ואחלה של יום למי ששמע על המושג "חול המועד" ונשאר היום בבית לישון עד הצהריים...
נכתב על ידי , 17/10/2003 06:44  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,777
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Uz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)