לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


שיחות עם עצמי שמתועדות על דף וירטואלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2020    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2020

חוזר לכתוב?


ראיתי שישראבלוגוש נפתח ופתאום נפתחו לי הצ'אקרות לכתוב שוב, וחשבתי לעשות את הבלוג כמו שרציתי לעשות בגיל 14 , בלוג פילוסופי על העולם וקצת פיתוח אישי כזה . פילוסופיה בעיקר של האזורים הנחבבים שלי כמו מגדר ,חברה,פוליטיקה,כלכלה וכו, פחות הדברים שאני מתעסק בהם בלימודים וכנראה אתעסק בהם בצורה מקצועית. יש לי כרגע התלבטויות בין לעשות משהו חדש לגמריי כי הבלוג שלי טיפה מביכי או להמשיך מפה כי זה סוג של בילדאפ שבניתי עם השנים שנותן לי מעיין צורה טבעית ולא צורה כפי שאני מכיוון אותה.

זה מדהים אותי שתמיד יש עוד , תמיד בהתפתחות האישית שלי ובמה שאני מתעיין תמיד תמיד יש עוד תמיד יש את השלב הבא והוא לא דומה למה שחשבתי קודם. נגיד החוויה המגדרית שלי אני באמת יכול לחקור כל חיי בלי לחזור על הבנה אחת. רק החוויה המגדרית שלי  לבדה לא כל תחום המגדר.

האמת אין ממש טעם לפוסט הזה סתם התחשק לי לכתוב ובכלל רציתי לעשות את הפוסטים בפורמט של ווידאו 

כנראה אני מדבר לעצמי אבל אולי עוד יבוא

נכתב על ידי , 20/6/2020 19:58  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

Skype:  תבקשו יפה 




הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , המשועממים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאקספוזיציה חלק שש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אקספוזיציה חלק שש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)