לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


שיחות עם עצמי שמתועדות על דף וירטואלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2021    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2021

מחשבות כשאני מסטול- אנטי פיזיקליזם


יש לי עוד קטע יותר אישי לפני שקפצתי לאנטי פיזיקליזם , אולי אעלה אותו.
החלטתי לשתף מחשבות שאני מסטול ולהראות את צורת החשיבה שלי ואת התובנות שלי.

למה אנשים מעדיפים פיזיקליזם על אידיאליזם? כי פיזיקליזם שימושי, אנחנו מונעים מהמצב של התנאים החיצוניים שלנו (בא מדטרמיניזם) ובגלל שבקפיטליזם הכל צריך לעבוד כל הזמן אז אנחנו בוחרים במה שעובד, השוק כל הזמן צריך דברים חדשים שעובדים (ערך שימוש) ובכך הוא משפיע על הדעה שלנו. מה הסיבה לבחור במה שעובד? אין שום סיבה לבחור בזה לעומת דבר אחר. ניוטון עובד אבל הוא לא נכון, הוא לא אמת. על כן אמת לא נמצאת במה שעובד. האמת כוללת את מה שעובד כי היא הכל, והאמת ריקה.

כלומר מה שעובד-עובד אינו אמת הוא .

כי האמת היא ריקה


נכתב על ידי , 9/2/2021 17:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

מין: זכר

Skype:  תבקשו יפה 




הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , המשועממים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאקספוזיציה חלק שש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אקספוזיציה חלק שש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)