לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סללום


כינוי:  tamara380

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2013

כאב לב פיזי


אני מתגעגעת שזה כואב.


אני יושבת על הפלאפון ומנסחת הודעות רוצה לשלוח לו כל דבר אפילו שלוש נקודות רק להגיד לו להמשיך ולבוא ולהילחם עלי אבל אני הדפתי אותו בכל הכוח והוא הבין את הרמז ולכן הוא כבר לא מדבר. הוא כתב לי ביום שלישי שעבר לפני שבוע שהוא לא מוותר עלינו ושהוא אוהב ומתגעגע אבל אני לא יודעת מה עבר עליו בשבוע האחרון ואני כל כך רוצה לראות את החלק שלו בסרט לא יכולה יותר זה כל כך כואב אני לא ישנה בלילות.. רק רוצה להגיד לו כמה אני מתגעגעת וכמה אני אוהבת אותו... זה שורף בי!


 


אבל אני באמת מאמינה שזה לא בריא הקשר הזה עכשיו, אבל גם לא יכולה יותר לא לדבר איתו שבוע שלא שמעתי מנו מילה שבוע וחצי מאז שראיתי אותו פעם אחרונה.. וזה שורף לי בלב כל כך! באמת... איך אני יכולה להמשיך ככה


 


הלב שלי מתפוצץ. ואני לא חושבת שזה רק עניין של דחיית סיפוקים זה עניין שאני לא יודעת איפה הוא נמצא האם הוא בטיפול? האם הוא מיואש? אני משתגעת.. וחייבת לדעת. זה כואב לי בגוף. בלב. הוא שורף.. כל הגוף שלי רועד ואני מנסה להשתיק אותו, הוא נלחם!


 


זה מלחמה על חיים ומוות זה ברור! רק שלא לגמרי ברור איזה צד מושך לחיים ואיזה צד מושך למוות!


זה שורף בי . וכואב אני נחנקת בתוכי .. רוצה לנסוע אליו! לא לאומן.. רק אליו לראות אותו ולדבר איתו לשמוע מה שלומו.. אני לא יכולה יותר עם הכאב הזה. אני יותר מידי אוהבת אותו.. אני לא יכולה לדמיין את עצמי בלעדיו.. אני לא מצליחה שלא יהיה לי אכפת. אני יודעת שהוא אוהב אותי!


אני יודעת שאני אוהבת אותו.. אני חייבת להרגיש אותו איתי חייבת את העניים שלו את הקול שלו את המבט שלו..


את שטף החיים, לדעת מה עובר עליו. אני באמת דואגת לו. דואגת לי, דואגת לנו..


 


ולמרות שהוא כל כך ניסה להחזיק ואני לא החזקתי בהשפלה.. ולמרות שהוא כל כך פגע בי פעם אחרי פעם. אני רוצה לרוץ אליו עכשיו ולדבר איתו לשמוע מה שלומו ואיך הוא מרגיש להביט לו בעניים שוב.


 


הלב בוער בי.. 


 


מה אני יעשה? ה'. זה כל כך כואב!


 

נכתב על ידי tamara380 , 6/8/2013 06:17  
הקטע משוייך לנושא החם: הפעם האחרונה
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtamara380 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על tamara380 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)