לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Once upon a time i was sweet and innocent,and then shit happened.

Avatarכינוי:  האקסית הסודית

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2014

- פסטיבל מיתוס וקבוצת יצירת קומיקס חדשה.


דבר ראשון אני רוצה לספר על פסטיבל מיתוס,זהו פסטיבל ראשון מסוגו בארץ בנושא משחקים:משחקי שולחן,משחקי תפקידים וגיימינג.

לעוד פרטים תכנסו לכאן.

כמובן שגם אני אהיה בפסטיבל וכל קבוצת יצירת קומיקס!

דף הקבוצה בפסטיבל מיתוס

החוברת החדשה שלי הולכת לצאת בפסטיבל הזה וכמובן שהיא תכלול את פרוייקט הדייטולוגיה ודברים נוספים שלא פורסמו כאן.

 

הרבה דברים לא היו קורים עם לא היתי נכנסת לקבוצה,אני שמחה שהצטרפתי לקבוצה ובזכות הקבוצה התחלתי להגשים חלום ולהוציא את כל הרעיונות שלי לפועל,אם מישהו היה מספר לי לפניי כמה שנים שאחזיק בחוברת קומיקס שלי שלא לדבר על בלוג קומיקס לא היתי מאמינה.

היתרונות בקבוצה הם אדירים:

-יש תמיכה,מה שנותן הרבה מוטיבציה להמשיך.

-מישהו שגם עוסק בתחום רואה את העבודה שלך וככה הביקורת יותר אובייקטיבית.

-להציג בקבוצה נותן ביטחון עצמי.

-תורות בניהול הדוכן בזמן הפיסטיבלים.

-אנחנו מוזמנים לטווח אירועים רחב.

-וכו'...

 

אם אתם יוצרי קומיקס או רוצים להיות יוצרי קומיקס וגם במקרה גרים *בצפון,אז אנחנו כאן בשבילכם!



*המקום שבו אנחנו נפגשים נימצא בקירוב לאחת התחנותת רכבת בחיפה,במידה ואתם מהמרכז ויכולים להגיע פעם בשבוע לצפון,נשמח!

 

 

האקסית הסודית\תבואו יהיה כייף!

 

 

נכתב על ידי האקסית הסודית , 30/5/2014 17:33   בקטגוריות פסטיבל וכנס ויריד  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של האקסית הסודית ב-31/5/2014 23:47



25,342
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , פילוסופיית חיים , קומיקס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאקסית הסודית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האקסית הסודית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)