לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

A Moment of Clarity




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2016    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2016


אני לא פמיניסטית בכלל, בעיני גברים הם עם כלבבי (לא כולם) אבל יש נסיכים ומתוקים, אבל בתור בחורה אין ספק שיש לנו כבחורות יותר דאגות. כלומר אסור לנו ללכת ברחוב חשוך, אסור לנו להסתובב באזור תעשייה בשעת לילה אחרי מסיבה, אסור לנו לנסוע להודו לבד, אסור לנו לטייל לבד. הרבה מגבלות שלגברים אין. אני תוהה לעצמי איך היה נראה עולם שבו כמישהי לא הייתי צריכה לחשוב פעמיים לטייל לבד או ללכת בחושך. אם הדאגה היחידה הייתה מחזיר בר גדול ותוקפני ולא מאיזה אנס עם פנס. אני רוצה מתישהו לנסוע להודו אבל לא יכולה לבד כמו שאח שלי טייל, כי אני בחורה ויכולים לרדוף אותי שם וקרו דברים מחרידים לנשים שהיו לבד.  מעניין למה זה ככה, אני באמת שואלת את עצמי ולא מוצאת תשובה. אפילו בסביבה הקרובה והמוכרת אני חווה את ההרגשה הזו אם אני לבד בטבע. נגיד כשהייתי באה לאקס והולכת בערב ברחובות העיר שלו הייתי מפחדת שמישהו יבוא. אני לא בטוחה אם זו חרדה שקיימת אצל עוד בנות או שמא אני חרדתית מדברים רבים. אולי תגיע עת מתקדמת יותר שבה גברים מסוימים ידעו לבקש רשות ולא יתייחסו לאישה ככלי. עולם עם דאגות הוא עולם מפולפל, יוצר עניין. אין בי איזו תקווה שזה ישתנה, כי זה ממש נאיבי אבל סתם תחושות על מה זה להיות בת.
נכתב על ידי Dryad , 1/3/2016 22:00  
הקטע משוייך לנושא החם: להיות אישה ב-2016
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Dryad

בת: 32

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , טיולים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDryad אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dryad ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)