לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

A Moment of Clarity




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2016    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2016

הפיגוע בבריסל


הפיגוע בבריסל הוא בדיוק מה שהעולם צריך כדי להתעורר. אנחנו לומדים לימודי אסלאם וכל מה שהדת הזו אומרת זה שקודמותיה - הנצרות והיהדות, הן הדתות המיושנות, האסלאם רואה בקוראן הספר המקודש, כספר העדכני ביותר לענייני הלכה בקרב המונותאיזם. ברגע שבאה דת ומבטלת את הדתות האחרות, כאן ישנה בעיה גדולה. באמת שאני מכירה אנשים מוסלמים מקסימים, אבל מבחינה עולמית הרוע העיקרי בעולם היום מגיע מאנשים שהם מוסלמים. אירופה חיה בעולם אחר, של שלווה ורוגע, אהבת אדם והתעלמות מופרעת מגורמים שמסכנים אותה. זו אירופה הנאורה והמקסימה שבסוף תפצע עד מוות מבפנים. אנחנו בישראל יודעים בדיוק עם מי יש לנו עסק, יודעים את האויב היטב והתעסקנו איתו לא מספיק. במרחק אלפי קילומטרים יש אנשים שחושבים שהם יודעים יותר טוב מה צריך להיות ואיך צריך להתנהל. מכנים אותנו מדינת "אפרטהייד" בלי להסתכל בכלל על המציאות, שאם ניתן להם אצבע אחת הם ירצו את כל היד. הפיגוע הכי גדול שאירע אי פעם - 11.9 - ארה"ב דיממה ואנשיה הקטנים עוד מדממים בליבם על מה שקרה, בגלל מי? כן אתם יודעים. כמה שנים אחר כך קם נשיא ששמו ברק אובמה ומנסה ליצור אינטראקציה עם מדינה מוסלמית - איראן, שכל מטרתה היא להשמיד את המערב, לפגוע בישראל ומצדם ברור שגם לפגוע בארה"ב. 
בשיעורי אסלאם פשוט כעסתי, כעסתי על הביטול של דתות אחרות, כעסתי על הרג של יהודים בחצי האי ערב, כעסתי שכל מה שהם עשו בארץ ישראל היה להרוס את המבנים הקדומים בה. מי הרס את קיסריה? מוסלמים, מי הרס את ירושלים? מוסלמים (ועוד רבים, אבל הם בניהם). ערים גדולות ומפוארות שבנו הרומאים, הביזאנטים ולימים הצלבנים, נהרסו ונחרבו בידי מוסלמים. אנחנו בתור יהודים, שוחרי שלום, אוהבי חיים, מכבדים את חייהם של אחרים. יש פה ושם כמה פנאטים שיוצא להם עשן מהאוזניים ויורדים מהגבעות, אבל אלה נדירים. ישנם מיליוני מוסלמים ובתוכם זרמים שונים, הזרמים הרעים שבהם פורצים החוצה ומצליחים לפגוע. יש כאלה שמאמינים שמלחמת הקודש שהם עושים למען האסלאם תביא את המהדי(המשיח).

אירופה תתעוררי, בבקשה. איזה יום שחור ועצוב. 

 

אתמול ראיתי פלסטיני מוכר צעיפים, ליבי צרם מאד. איש פשוט שכל מה שרוצה זה איזה 30 שקל מתייר כדי לקנות אוכל. כן הם לא יכולים להתקדם בחיים ואולי אפילו מאשימים את ישראל, כי ככה חינכו אותם. למרות שאם הם צריכים ניתוח הם הולכים לתל השומר ומטפלים בהם במסירות שאין כמוה. היה לי כואב על אותו אדם פשוט, למרות שאולי אחיו או הילד שלו עשו פעולת טרור. רציתי לקנות ממנו אבל הוא כבר הלך הביתה.. ואני תהיתי מה יש לו לחפש בבית? בטח גר איפשהו במחנה פליטים עקבת ג'אבר. אולי יום אחד יהיה יותר טוב, אולי הם יתקדמו קצת בחשיבה שלהם. היום ימים שבהם אנשים נכנסו ליריחו לקזינו, לקניות, לבילוי - היא הייתה פנינת מדבר ועיר שוקקת. הפוליטיקה הובילה לניתוק, להפרדה, לכלכלה ליפול. בסוף מי שנפגע אלו התגרנים ובעלי העסקים. שרק רוצים לתת אוכל לילד הקטן בבית או לקנות לילדה שמלה.

נכתב על ידי Dryad , 22/3/2016 11:21  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Dryad

בת: 32

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , טיולים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDryad אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dryad ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)