לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

A Moment of Clarity




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2016    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2016


כשהלחץ מתחלף בעצבות.. סוד האושר היפני הוא להפטר מדבר מה שלא השתמשת בו יותר משנתיים מתוך מחשבה שדבר שלא השתמשת בו שנתיים סביר מאד שגם לא ישמש אותך. יש לי עצב גדול עכשיו ומחר לימודים, מעולם לא החמצתי דבר בלימודים. מעולם לא נאלצתי להשלים הרצאה. כמו אנרג'ייזר... אולי כשאעבור לדירה ויהיה לי רק מה שאני באמת משתמשת בו , אז זה יגדיל את האושר. אני אוהבת להתבונן בכוכבים כל לילה, רחוקים אלפי שנות אור מאיתנו. 

בתור חילונית מאמינה , אני מאד מאמינה בכוחה של תפילה והלחץ בהתחלה נעלם לגמרי, זה תמיד מקל עלי ועוזר לי לדבר איתו... העצבות נוצרה פתאום מתוך כך שאנשים הם בעייתיים - מפריע לי שזו שגרה בדירה שאני רוצה(השותפה הנשארת) מתעלמת מההודעות שכתבתי לה על זה שאני רוצה להפגש לפני חתימת החוזה וברור שלא אחתום לפני שאפגש איתה.. מפריע לי שמישהו שרציתי לדבר איתח אמר שיחזור ולא חזר ואני שונאת לרדוףאחרי אנשים, נמאס לי כבר מאלה שמגדירים עצמם חברים שלי אבל לעולם לא ייזמו בעצמם. יכולים לעבור חודשים והם ייעלמו מעצמם.. 

אבל הכל יעבור ויבוא יום חדש. שמשי ונעים יותר לבריות.

נכתב על ידי Dryad , 30/6/2016 22:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Dryad

בת: 32

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , טיולים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDryad אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dryad ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)