לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

A Moment of Clarity




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2016


חלמתי עליו ושאנחנו מתייחדים אבל הכל היה מוזר. כעסתי על החלום הזה.. כי הוא היה התעללות נפשית לעצמי. חלום נורא ממש, הוא כאילו חזר אבל לא חזר ולא היה כלום. הלב ריק. חלמתי גם על תאריכים הסטוריים כמו מרד בר כוכבא ומרד גאלוס והייתי מריכה לציין מה קדם למה..  עד עכשיו נדמה לי שמרד בר כוכבא היה בין השנים 132-136 לספירה ואילו מרד גאלוס היה אחרי כי ציפורי ובית שערים הקדומות נחרבו בו, ערים שהתקיימו ושגשגו במאה ה2. איזה חלומות מטומטמים, טוב הלוואי שאמשיך בתכלס לגלגל חומר היסטורי בחלומות כדי לדעת אותו. בדקתי עכשיו וגיליתי שצדקתי בחלום, מרד גאלוס מאוחר והוא התרחש ב351. בקיצור קמתי מהחלום עם חרא הרגשה ואני מתגעגעת אליו, איזה ילד מעצבן הוא. בטח מתמזמז עם בחורות בבוגוטה ואני פה תקועה. בא לי אותו כלכך, בא לי שהוא יחזור אלי ויאהב אותי. בא לי לצרוח לו שאני פה. אבל אני שקטה.

 

שבוע חדש, אנרגיות חדשות. יאללה שבועיים לסיום העבודה, שבועיים למעבר. במלוא האנרגיות. לחייך, לחייך, לחייך.

האם נסעתי באוטו לאיטלקית ושמתי מוזיקה, היה לי ממש כיף. חייכתי ושרתי כל הדרך, חשבצי לעצמי איזה חיים יפים ועולם יפה. שרק ימשיך כך. 

נכתב על ידי Dryad , 31/7/2016 22:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Dryad

בת: 32

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , טיולים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDryad אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dryad ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)