לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

A Moment of Clarity




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2016


לחץ.

למה?

עשיתי את הראיון, הלך מצויין ונפגשתי גם עם מנהלת המלון. למעשה נדרשתי לעבור מבחן גרפולוגי, שבודק מי אתה לפי הכתב. אני יודעת מי אני אבל כל מבחני האמינות האלה מלחיצים אותי..אוף אני באמת ילדה טובה ותמיד מפחיד אותי שאנשים יחשבו עלי דברים שאני לא. כי כבר בזמנו עשיתי לרשות הטבע מבחן אמינות ולא עברתי כי נלחצתי נורא.

למעשה הפעם הייתי רגועה ועשיתי את שנדרש, בעיקר נתתי לעצמי להנות מעצם הכתיבה של הסיפור. אבל סתם כאילו כבר קיבלתי את ההרגשה שקיבלו אותי, נתבקשתי להודיע למנהל הקבלה עוד יומיים האם אני מעוניינת לעבוד ואני אכן מעוניינת אז אתקשר אליו. אבל אני יודעת שאני יכולה לקבל גם תשובה שלילית.אוף לפעמים אני באמת כשלון ולא שווה כלום.. למה לא נולדתי מוכשרת כמו רבים אחרים? שתמיד מצליחים בכל דבר. סעמק. אין לי כוח לזה, אין לי כוח למבחן, אין לי כוח לכלום... אתמול בלילה חזרה לי מחשבה אפלה ודמיינתי איך הבחור אומר לי שהוא לא רוצה אותי יותר בזמן שאני יושבת פה 9 חודשים בחוסר וודאות.. דמיינתי ובכיתי לכרית.

חוסר וודאות לך מפה, קישטה!

נכתב על ידי Dryad , 31/8/2016 16:24  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Dryad

בת: 32

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , טיולים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDryad אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dryad ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)