לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

A Moment of Clarity




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2016


היום איזה אורח מטומטם התרגז עלי כי לא ידעתי לתת לו תשובה, מסתבר שהוא שנים בקשרים עם המלון ומטעמו מתארחים אנשים מכובדים רבים. הוא הגיע וביקש שאשלח לאיזה קזאחית פירות אבל זה עולה כסף, אז שאלתי את המנהל שלי וגםף שאלתי אותו איזה חדר היא ותכלס מאיפה הוא יודע בכלל.. סתם התעצבן מטעות של עובדת מתחילה כמוני. שונאת אנשים שרואים עצמם מכובדים וחושבים שיש להם ערך רב יותר מכל אדם אחר על הפלנטה. מקווה שהוא לא יבוא יותר, זקן מריר. מלבד זאת היה בסדר כמור וגם כואבות לי הרגליים, אבל היום ידעתי מעט יותר טוב מה לעשות.

__

מחר יום הולדת, אחותי ואמא שלי כבר אמרו לי מה יהיה אבל אח שלי היום אמר לי שהוא לא מספר לי. אז אני חושדת שמשהו שונה הולך לקרות.. אבל טוב נחכה ונראה.. סופ"ש גדוש הולך להיות :) 

__

בסך הכל אני מתמודדת בסדר עם דברים. אני באיזון אבל עם סיכון חחח סיכון להכנס לדאונים דפוקים. אבל עכשיו הכל באמת בסדר. הטיפול באמת עוזר ומאפשר לי לחיות. 

__

יש מישהו מאד חמוד בעבודה אבל הוא בדוק תפוס, אבל הוא גם קטן ממני ככה שזה לא בא בחשבון.נמאס לי כבר מקטנים. יש גם אחד שמנסה להתחיל איתי, אבל בעדינות כזו, אבל הוא לא הטעם שלי בכלל. טוב דיי אני צריכה קצת הפסקה מאהבות, קצת להנות מהרווקות שלי. אולי באיטליה אמצא איזה יהודי איטלקי מהמם. בא לי איטליה.. 

 

נכתב על ידי Dryad , 29/9/2016 21:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Dryad

בת: 32

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , טיולים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDryad אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dryad ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)