A Moment of Clarity

16171819202122

10/2016

מספטמבר לאוקטוברפסט

אז ככה.. חגגתי אתמול יום הולדת. היום התחיל כשקמתי בבוקר ללימודים, קיבלתי הודעה מאמא שנשלחה בחצות כשכבר ישנתי. התארגנתי, השקתי את גינת התבלינים שבמרפסת ויצאתי ליום חדש, יום ההולדת ה24 שלי. חברה מהלימודים הביאה לי עוגת תות וקצפת נפלאה בצורת לב, שכבר הרבה זמן פינטזתי עליה בבית הקפה 'שני'.היא כתבה לי ברכה באיטלקית ואמנם היא גואטמלטקית, אבל זה רק הבדל קל מספרדית. ידיד שלי קם מול כולם ואמר להם שיש לי יום הולדת, אז כל הכיתה התחילו לשיר לי היום יום הולדת.. זה היה מביך אבל מהנה ללא ספק חחח..

יצאתי מעט לפני סיום הלימודים ונסעתי לפסיכולוגית שלי. הייתה לנו שיחה נפלאה, סיכמנו את השנה שעברה ואת ההצלחות הנפלאות שהיו לי לצד צרות שחוויתי, צרות שהצלחתי להתמודד איתם. דיברנו על שאיפות וחלומות, על הלימודים באיטליה, היא אכן הדגישה לי שאמנם זה חלום גדול ודורש אבל שהוא בהחלט ריאלי. אני מחכה כבר לעשות את זה. עברתי תהליך מופלא בשנה הזו עם עצמי, שנה מכוננת בעבורי.

לאחר מכן נסעתי לאחותי וחגגנו עם הבנות שלה, הם הכינו לי שולחן עמוס כל טוב ועוגה מהממת. קנו לי פרחים וקישטו את השולחן. התארגנו ויצאנו אני, ההורים, אחותי , אחי וחברה שלו למסעדה איטלקית. אכלתי ריזוטו פטריות וחמאת כמהין למנה ראשונה ואחר כך טונה צרובה על פירה.. וואי היה כלכך טעים. התפוצצתי שחבל על הזמן. הזמנו גם פוקאצ'ות כזה למרכז השולחן. בסוף הרמתי עם אמא שוט, הייתה להם פאדיחה רצינית כשהתברר שיש להם שוט לימונצ׳לו אחד..מסעדה איטלקית בלי לימונצ׳לו?!?! מזל בשבילם שאיטלקים אמיתיים כנראה לא יגיעו למסעדה הזו. אבל האוכל היה טוב מאד אז ייאמר לזכותם. בכל אופן בסוף שתיתי אוזו, שזה אחד המשקאות האהובים עלי, לא יודעת למה אבל עראק מגעיל אותי ואוזו ממש מופלא בעיני.

אחר כך נסענו לבית של אחותי ומשם יצאנו אני, אמא שלי ואחיינית שלי להופעה של שירי מיימון. שירי היא דיווה, היא פשוט הייתה מדהימה והיא מתקשרת עם הקהל ומספרת כל מיני דברים. סאבלימינל הגיע פתאום, לא ידעתי בכלל שהוא יהיה.. זה היה גדול. הוא התחיל בלהיטים ישנים ונוסטלגיים ואז עבר לשירים חדשים. כל ההופעה חיכיתי לקטע מאוויטה ופתאום בסוף היא שרה את זה, איך התרגשתי.

נהנתי מכל רגע. בחזרה הביתה פתאום ברדיו התחילה תוכנית בגל"צ שמוקדשת ללהקת המכשפות, אני אוהבת את המוזיקה שלהן כלכך. שמו ראיונות איתן מהעבר וכל מיני שירים. כשיצאתי מהאוטו הדלקנו את הרדיו בבית ואני ואמא רקדנו לצלילי השירים. רק ב1 בלילה נכנסתי לחדר וגיליתי שקנו לי במתנה טלוויזיה של פנסוניקD: שמו לי שוקולדים ופרחים.  איזה יום הולדת מטורפת ואיזה השקעה של המשפחה, כלכך נהנתי. כל היום קיבלתי ברכות, איחולים ומתנות.. ביחד עם חוויות מדהימות. איזה כיף לא נורמאלי.

היום חוגגת עם חברים בשבתאי.. פיצה ובירה של צהריים ככה בכיף. אם כבר התחיל אוקטובר, אז חודש הבירה מתחיל ונחגוג אותו בהתאם. לא חושבת שחגגתי ככה עם חברים מתישהו בשנים האחרונות, לפני שנה הייתי בשוודיה, לפני כן לא חגגתי עם חברים ולפני שלוש שנים הייתי באיטליה. מי יודע אולי בשנה הבאה אהיה באיטליה שוב. הלוואי שכל החלומות יתגשמו. הכל הודות לבורא עולם על הדרך שהוא מנחה אותי. בזמנים של קושי וזמנים של הצלחה תמיד כעמוד האש.

מאחלת לעצמי שנה מופלאה ומלאת חוויות.