לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

A Moment of Clarity




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2016    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2016


דצמבר - קורס מורי דרך, קורס איטלקית, פסיכומטרי, קורס נהיגה מונעת, אחותי מגיעה מאוסטרליה אחרי שנתיים שלא התראנו. אני עייפה ולומדת לפסיכומטרי עם שאיפה רבה להצליח. נכון שיש רק חודש אבל אני עושה את המאמץ כדי להספיק כמה שיותר וכמובן שאינני שואפת לציונים כמו 600 או 700.. 


מה יהיה בהמשך? אתמול הוא אמר לי שוב שהוא לא רוצה שאצליח אבל בצחוק כמובן, כדי שלא אסע לאיטליה. אמרתי לו שאני לא יודעת מה יהיה ואם אני בכלל רוצה את זה ושיבוא איתי שנעשה רילוקיישן יחד. אני רוצה אותו בעיקר,  הוא פשוט מהמם.. יש לו לב רחב וחוש הומור אדיר. החוסר בטחון חוזר אלי מידי פעם אבל אני מנסה להתאמץ ולחשוב חיובי, אני יודעת שאכפת לו ממני ושהוא רוצה אותי מאד. אתמול הוא שאל אותי על הקשר האחרון שלי וסיפרתי לו קצת..  אני מקבלת ממנו עכשיו הרבה חום,  ויהיה לי קשה לוותר עליו לפחות איך שאני מרגישה כעת. אתמול באתי אחרי שהוא אמר לי 3 פעמים שהוא רוצה שאני אבוא, הוא ממש היה נחוש. אני פשוט מתקשה להסביר, יכול להיות שמצאתי את הSpecchio שלי? כלומר המראה שלי וההשתקפות.. הוא מזכיר לי את עצמי. רגיש , צוחק מלא, אכפתי.. וואו האם וכיצד הלב שלי שוב נפתח למישהו?


נכתב על ידי Dryad , 29/11/2016 23:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בעיקר אני שמחה שאני יכולה להרגיש בנוח. פתאום אחרי המערכת יחסים הקודמת, זו מקבלת משמעות של זהב טהור. אני עדיין עצורה קצת, בעיקר בלב, כי הוא קפוא לכולם וקשה לי בכלל לסמוך על אנשים. זה יחס שאין אותו בשום בית ושום מקום. הוא הדליק לי דוד עם מים חמים, הוא הביא לי אוכל.. כאילו תמיד אצל האקס התביישתי, כי הוא תמיד כעס עלי שאני באה רעבה. כי כשהייתי יוצאת מהבית לא הייתי רעבה ואחרי שעתיים נסיעה הייתי נהיית רעבה וגם היה אצלו תמיד אוכל תמיד, אבל זה הכעיס אותו נורא. תמיד הייתי לו בסדר ועכשיו אני בסדר. אני שוכחת במיטה של הבחור שלי ונעים לי, טוב לי, הכל רגוע, אני במיטה שלו ואני לא בדכאון מזה. וואו.. אולי הלב יתרכך עם הזמן.

שבת הייתי בבית ולא היה אוכל נורמאלי, אז אכלתי רק עוגיות.. וביום ראשון בבוקר נסעתי לדירה מוקדם כי לא היה אוכל ואמא הייתה מגעילה. בדירה היה קוסקוס ומרק ואורז שהכינה אמא של השותפה, אז אכלתי מלא ובכיתי נורא. איזה אבסורד זה לחזור לדירה כדי לאכול אוכל טרי ולא ישן, עם ניחוחות של אהבה לילד ולא תפל כמו השאול. בכיתי כי הרגשתי נפילת מתח , כי הייתי רעבה, עצבנית, מבואסת שמעולם לא הייתה לי אמא של ממש. רק בשביל ה100 שקל או הפסיכולוגית. אני מרגישה טוב. טוב לי ממש אבל אני גמורה אחרי יום שלם בדרך הייסורים של ישוע.

נכתב על ידי Dryad , 28/11/2016 21:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  Dryad

בת: 32

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , טיולים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDryad אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dryad ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)