לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

A Moment of Clarity




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2016

קול קורא לסטודנטים


מעניין אותי אם אני היחידה פה שעושה עבודות ללימודים ערב השנה האזרחית החדשה? האם אני היחידה שמנסה להספיק את העבודות טרם השעון יבשר על שנה חדשה? שנה של עשייה נגמרת והעמל ממשיך!
נכתב על ידי Dryad , 31/12/2016 21:45  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




"עשיתי שטות" אמר אבא.

אבל אני שתקתי, כי אחרי הכל שטות מתחרז עם טעות. אני טעות. אשמה על זה שנולדתי ובכלל זה, אולי עדיף מבחינתו שלא הייתה ולא נבראה המשפחה הזו.

אבל כשאנשים כואבים הם מכאיבים את כאבם, כדי שיבינו אותם.

ואז הקומיקס - אני עומדת ומעלי בועות של מחשבה -

יש לך חבר והוא מעריך אותך ואוהב.

יש לך לימודים, את מצליחה סוףסוף, את יום אחד תגלי תגלית מרהיבה.

יש לך חדר בדירה, אוכל, מים.. בלי הורים ובלי בלבולי שכל.

 

אבל זו המילה "שטות"... היא כלכל קשה, כי הוא התכוון שזה שטות שהוא התחתן איתה וחי איתה את החיים ובדיעבד - הביא איתה ילדים.

אני שטות. כשהיא צרחה עלי הבוקר בביקורי בבית, הבטתי דרך החלון אל העצים הערומים, מתחת לעננים אפורים. Inverno... והשמיים בוכים. אבל דמעתי. כי היה לי קשה, לא שתיתי, לא אכלתי, קיבלתי צעקות על דבר שלא מגיע לי ונאטמתי, אבא אמר "עשיתי שטות". ואז בכיתי בדרך לחיפה כשאני נוהגת, חושבת מה היה קורה אם הייתי מתה בדרך. אבל החיים האלה מרהיבים בעיני, באמת, ויש לי אותו ואם אני אצטרך הוא יהיה שם. אבל אני בעיקר לא רוצה לפרוק עליו תותחים כבדים, הוא יהיה שם בשבילי אני יודעת. אבל כעת רקהמחשבה שהוא שם מרגיעה אותי, אפילו בלי שנדבר.

נכתב על ידי Dryad , 31/12/2016 10:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  Dryad

בת: 32

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , טיולים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDryad אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dryad ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)