לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

A Moment of Clarity




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2016


התגעגעתי אליו היום פתאום. ירדו לי דמעות. אבל משום מה הראש שלי אמר לי לראות את זה כבכי האחרון עליו. חלאס, תכלס לא בכיתי עליו הרבה אבל כל דמעה שיורדת היא בזבוז רציני של רגע שמח. צחקתי היום מלא ושמחתי ושמעתי מוזיקת עולם והיה לי כיף. ממש לא אותה נערה ששומעת רק רוק, מגוונת קצת את העולם שלי עם מקצבים משתנים. איזה כיף ועייף.
נכתב על ידי Dryad , 29/2/2016 21:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




יום ראשון הגיע, שבוע הבא המבחן ואני מרגישה כלכך לא מוכנה. אני הולכת לחרוש את נשמתי השבוע ומקווה שזה ישא פרי! היום למדנו למבחן וגם הייתי בשיעור איטלקית, היה עמוס. מחר יום שני ואני קמה כרגיל ב4 וחצי ליום סיור.. החל מיום שלישי אני מתכוונת לחרוש, חייבת להספיק לקרוא לפחות פעמיים את כל 200 העמודים שיש לי. שישי-שבת אסור לי לראות אור יום, פשוט להשאר בחדר ולשבת על התחת וללמוד. שהכל יכנס.. איזה לחץ יא-אללה.  לילה נעים וחלומות פז.
נכתב על ידי Dryad , 28/2/2016 21:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  Dryad

בת: 32

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , טיולים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDryad אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dryad ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)