לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Crazy Bitch


Talking To The Moon

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

סילבסטר 2013- תשובות לשאלון השבועי


האם את מתכוונת לחגוג ב-31.12 את פתיחת השנה האזרחית?
האמת שכן. פעם ראשונה. למרות שאף פעם לא ממש "התלהבתי" מלחגוג סילבסטר... מה לי ולדבר הזה...?

האם יש לתאריך הזה משמעות בשבילך?
שום דבר. חוץ מזה שזו שנה אזרחית חדשה, זהו. ראש השנה יותר מרגש אותי, נגיד את זה ככה.

איפה את מתכננת להיות בשעה 00:00 בדיוק?
עם חברות, בעיר, ועם איזה מישהו שאני אמצא כדי לנשק אותו. אחרת מה זה שווה כל העסק? ;)

האם בסביבה שלך מציינים את התאריך? אם כן באיזו צורה?
לא. ואם כן, סתם לצאת לצחוקים לא משהו יותר מזה...

האם יש לדעתך מקום לחגיגה אזרחית במדינה יהודית?
לא צריך להגזים בזה, אבל כן. בכל זאת, שנה אזרחית חדשה, כולנו משתמשים בה לציון תאריכים וכאלה...

האם נתקלת בהתנגדות לחגיגות השנה האזרחית החדשה?
כן. יש לי חברות שיש להן תגובות כמו:"איכ' מה אני גויה שאני אחגוג סילבסטר?!". אני חושבת שזה בסדר להגיב ככה, אבל רובנו לא "חוגיים" סילבסטר, אלה נהנים בו!

מה את מצפה מהשנה החדשה 2013?
בריאות, אושר והצלחה. לא צריך יותר מזה!

איפה היית רוצה לתקן ומה היית עושה שונה ב-2012?
שום דבר. טעויות נועדו כדי שנלמד מהן!

מה את מאחלת לעולם בשנת 2013? את אופטימית לגבי השנה הקרובה?
שהעולם לא יחרב ב21.12.13, ואני מאוד אופטימית, החיים יפים.

 

סלמאת'.

נכתב על ידי , 24/12/2012 21:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



19,184

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לoriyah אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על oriyah ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)