לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2014

רשימת חלומות


 נכנסתי עכשיו לכתבה שהייתה בעמוד הראשי של נענע, הכתבה הזאת שמספרת על השגת החלום.


לפעמים מרגיש לי שאני עוד צעירה ושיש לי עוד הרבה זמן עד שאוכל להגשים את החלומות שלי אבל אני רוצה לכתוב אותם, אני רוצה לדעת שהם קיימים ואני אוכל לעשות אותם ומי יודע, אולי יום אחד הם יתגשמו.


רשימת החלומות שלי:
1. להיות שחקנית תיאטרון (ושזה יספק אותי בכל המובנים)
2. לקבל את היותי ביסקסואלית וגם להודות בזה.
3.להיות בכושר טוב ולקבל את הגוף שלי (בהתליכי עשייה)
4.להפסיק לפחד מחברה ומלהיות חברותית.
5.ללכת לטיול ארוך של שנה או אפילו יותר במקומות יחסית מבודדים.

6.ללמוד לנגן על כלי נגינה מסויים

7.ללמוד לחיות עם עצמי ועם המגרעות שלי


אמנם יש הרבה דברים שהם חלומות קטנים ויש כאלה שלעולם לא יצליחו, אלה הם החלומות שלי, שמציקים לי רוב היום ומרגשים אותי כל פעם מחדש.

נכתב על ידי , 14/8/2014 13:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

גיל: 13




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , ביקורת בלוגים , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאופיר חזיר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אופיר חזיר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)