לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Feel the Energy


She said "why do you keep seeing things you know that don't exist?"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2022    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2022

עד שהפסיכולוגית תחזור


כואב לי, ממש. התחושה הזו שלא משנה כמה אני אבין שהרגש הזה לא מחובר למציאות, שהוא חסר הגיון לגמרי, הוא עדיין לא יעלם. קשה לי שאני לא יכולה לישון בלילות בגלל זה, שזה דופק לי את הלימודים, שאני לא מתרכזת, שזה הורס לי את המבחנים. כל מה שאני עושה זה מצפה, בוכה, מקווה, מתפללת למי ששם נמצאת לה למעלה, שתקשיב לרחשי ליבי או שתגאל אותי מהרגשות האלו. אני יודעת שזה לא יקרה, אני באמת ובתמים יודעת. אני לא סתומה. אני לא סתומה. אני לא סתומה. פשוט יש בתוכי קצר בתקשורת, זה הכל, אבל הקצר הזה מאמלל אותי ושולט בי וסוחט ממני כל טיפת אנרגיה שהייתה לי. במקום להתרכז בלימודים אני בודקת את הוואטסאפ כל שלוש שניות. כמות ההשפעה שיש לאנשים שלא אכפת להם ממני, שאולי אפילו לא זוכרים את השם שלי, על החיים שלי היא מטורפת. איך דבר כזה יכול להיות? איך אני יכולה להיות כל כך חלשה אל מול האנשים האלו? איך אני הופכת לילדה קטנה כל פעם מחדש? שמישהי תסביר לי, בבקשה. אני לא יכולה יותר עם זה. אני לא יכולה. אני מרגישה כמו מכורה לתשומת לב, כאילו אני רודפת אחרי המנה הבאה שלי. אולי מה שאני מרגישה עכשיו זה הקריז של החוסר. 

 

הפסיכולגית מצאה לה אחלה תקופה לטוס לחופשה. 

נכתב על ידי , 6/2/2022 01:18  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 26




הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , אהבה למוזיקה , עכברי כפר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFrusciante אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Frusciante ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)