לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אף פעם לא הייתי טובה בלהסביר את עצמי במעט מילים. בשביל זה צריך לפחות בלוג שלם.

כינוי:  לו הייתי אנומליה

בת: 11





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2014

מסקנות מחיי סטודנט


1) קפה זה אלוהים

2) חדווא זה השטן

3) אם מחכים מספיק זמן- כל דבר נראה כמו מטריצה

4) משהו לא נראה כמו מטריצה? לא למדתם מספיק למבחן. לכו ללמוד.

5) עוד אלוהות- רפרנס (ללא סטודנטים- אפשרות להעתיק)

6) הסוד להצלחה בתואר הוא חיי חברה עשירים בסטודנטים שיכולים לעזור ללמוד וריקים מכל אדם אחר (אפשר להגיד ביי למשפחה וזוגיות אם רוצים באמת להצטיין). או באלגברית מצוייה: קבוצה ריקה={סטודנטים/חיי חברה} (ברצינות, חצי מהחומר של סמסטר א' נראה ככה נכון לעכשיו)

7) עד שלא ימציאו זמן מרוכב או משהו אין לי מושג מתי סטודנטים אמורים לישון

8) סעיף 6 יפתר מעצמו אחרי מספיק משפטים כמו אלה ב6 ו7

9) סמסטר ראשון מזכיר טירונות מקולקלת. לא ישנים, לא אוכלים, חוזרים הביתה חמשו"ש/שו"ש כשלא סוגרים שבת. מזל שלפחות אין נשק, מספיק דפוק שהיה צריך לשים שורגים בחלונות הקומות הגבוהות בבניין של מתמטיקה.

10) אגב צבא, הכל פה קיצורים ושפה מומצאת. החומר למבחן מכיל צ"ל, כנראה שבלי בת"ל, וכמובן מכיל מ"ו.

11) כמות המידע שאפשר להעביר במשפט אחד מלא קישקושים מומצאים היא אדירה. בחיים לא הייתי יכולה לדמיין כמה דברים אפשר להגיד בעזרת סוגים שונים של סוגריים. מי שלא מאמין לי מוזמן לחפש את "הגדרת הגבול". אם היא מכילה מילים לא חיפשתם מספיק טוב.

12) יש לי קצת יותר מ6 שעות שינה וזה נדיר, אז לילה טוב. יש לי גבולות לחקור ולאקטרונים לזווג כשאקום :/

נכתב על ידי לו הייתי אנומליה , 8/12/2014 23:48   בקטגוריות לימודים  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של sophist ב-2/1/2015 17:19




הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , החנונים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללו הייתי אנומליה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לו הייתי אנומליה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)