לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


DIY מתחומים שונים בלוג יצירה, עשה זאת בעצמך

Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

10/2017

DIY עשה זאת בעמצך: שרשרת קישוט כוכבים


 




שרשרת כוכבים
תפירה VS. הדבקה
שתי ווריאציות לעשות שרשרת קישוט

תפירה:
*מכונת תפירה
*בריסטול
*חוט
*פאנץ' כוכב
תחילה בעזרת הפאנץ' ניקבתי את דף הבריסטול שלי, עובי הבריסטול חשוב ומומלץ בריסטול קשיח יותר

הבריסטול שלי מצידו האחד זהב ומצדו השני לבן, בריסטול ששני צדדיו זהים גם כן עדיפים לשרשרת קישוט
במכונת התפירה משאירים זנב בתחילת השרשרת ותופרים מקודקוד הכוכב בפס ישר מטה

משאירים קצת רווח בין כוכב לכוכב וממשיכים לתפור, ומשאירים זנב גם בסוף.

בטכניקה זו התפר נראה בשרשרת הסופית 

הדבקה:

*בריסטול
*פאנץ' כוכב
*חוט
*דף
*עפרון
*סלוטייפ
*דבק דו צדדי

השלבים הראשונים זהים, מנקבים את הבריסטול בעזרת הפאנצ' הכוכבים (או כל צורה אחרת)
בהמשך, אני אוהבת לעבוד לפי השיטה הבאה:
אני מדביקה דף רגיל לשולחן העבודה שלי
על הדף הזה אני ממקמת את הכוכבים, אומדת את המרחק שאני רוצה שיהיה בינהם, ומקיפה אותם בעזרת עפרון על הנייר. 


ממקמת את הכוכבים עם הפנים מטה, מותחת את החוט מאחוריהם באמצע, ומדביקה עליו פס של דבק דו-צדדי. 
מזיזה לפי ה'שבלונה' שציירתי, כשהכוכב האחרון שהדבקתי הוא הראשון וכך אני מדביקה את השאר תוך כדי שמירה על מרחקים זהים.

מקלפת את הנייר מהדבק הדו צדדי ומדביקה כוכב נוסף מעל, כמו סנדוויץ'.

בטכניקה זו החוט בגב הכוכב, והכוכב 'יפה' משני צידיו, אין לו גב.



וזהו!
אז לא חייב כוכב, כל צורה יכולה לעבוד

עד הפעם הבאה,
Get Creative

CatharsisSquare


נכתב על ידי , 21/10/2017 17:12  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





16,243
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCatharsisSquare אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על CatharsisSquare ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)