לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

typical teenager


היי קוראים לי עלמה ואני בת 17... בסך הכל אני רק מנסה לצלוח את התקופה הזאת בשלום ועם כמה שפחות נזקים. בהצלחה לכולם!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

9/2013

נמאס!!


אני לא רוצה שינחמו אותי ואני לא רוצה שיעודדו אותי!

 

אני רוצה לפרוק כעס,וונדליזם זה מחוץ לחוק אז...סליחה שזה יוצא עליכם.!

 

כמו מגדל קלפים גבוה אני מרגישה שדברים מתמוטטים לי מול העיניים.

כמו גרגירי אורז דברים נשמטים לי מבין האצבעות...

לא יודעת...דברים שאני טובה בהם,או שחשבתי לפחות שאני טובה בהם,לא מצליחים לי!

נפילה בפסיכו,זה כואב,כי התאמנתי,המון,טזה בעיקר מאכזב.

 

אני חושבת שהכי כואב בעולם זה לאכזב את עצמך.

עוד לא החלטתי אם יותר או פחות מאשר לאכזב את היקירים לך...

 

לא רק זה,גם בתור בן אדם קצת פישלתי היום...דווקא עכשיו,אחרי ראש השנה וכל ההבטחות היפות.

אני יודעת שאני מחמירה עם עצמי קצת,אבל  היי-מזוכיזם זה גם מחוץ לחוק?

 

מי אמר שאסור לייסר את עצמנו קצת?(לא פיזית,כמובן..)

 

לפעמים,הסטירת לחי זה הדבר היחיד שמעיר את מי שהתעלף...

 

ולנושא אחר לגמרי..

 

אני מחפשת עבודה ,מחפשת בנרות מה שנקרא...

משהו נוח,מהבית או משרד...

חשבתי על הגהות לספרים,אנשים פרטיים וכו...

מישהו מכיר או שיש רעיונות?

אשמח!

 

תודה שיש מקום לפרוק...

 

@אני לא עצמי.

נכתב על ידי typical teenageer , 9/9/2013 22:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  typical teenageer

בת: 28

תמונה




קוראים אותי

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtypical teenageer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על typical teenageer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)