לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

black and white


@**אתה,האמן עם המכחול,תוסיף לחייך צבעים נוספים,מלבד השחור והלבן**@

Avatarכינוי: 

בת: 36




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013

המשך הפנטזיה שקרובה למימוש.....


הפטמות אדומות וכואבות אך לי זה כיף,תענוג!


הוא מלקק אותן,מרחם עליהן,מוצץ אותן קלות ומשאיר רוק על הפטמות שמזדקפות יותר ויותר.


הוא מוחץ את החזה שלי חזק,משאיר סימנים אדומים של ידיים על החזה הלבן שלי.


בעדינות הוא מפליק לי על החזה האדום ואומר ''את תמשיכי לאחר?''


''כנראה שכן'' אני עונה ונרעדת למגע ידיו המסיביות והגבריות.

הוא מפליק בחוזקה על הלחי שלי,אני נרטבת..


הרטיבות משאירה סימני כתמים על תחתון שחור,שקוף.


הוא מוריד מהאצבע את טבעת הנישואים העבה שמשאירה לו סימן על הקמיצה..


אני יודעת מה הוא הולך לעשות ואני כלכך מחכה לזה..רק לזה..

הוא מפסק לי את הרגליים,מסיט את התחתון השקוף הצידה ובתנופה חדה מחדיר לתוכי 3 אצבעות ארוכות ומגושמות אשר גורמות לי להפסיק לנשום ולשכוח לקחת אוויר.


הוא מתחיל להזיז את אצבעותיו קדימה ואחורה,לצדדים,למעלה ולמטה..

הוא מזיין אותי בעזרת אצבעותיו העבות..מהר יותר ומהר יותר

תוך כדי שהוא מעניק לי תענוג באיבר מיני החם והרטוב,הוא מפליק לי על החזה חזק יותר וחזק יותר..


אני נאנקת,צועקת,מתמסרת לתחושת הרטיבות ולאורגזמה שמאיימת לפרוץ מתוכי החוצה.


לפתע הוא עוצר...



אני מרימה את ראשי מערמת הניירות שתמכו בי ככרית לראש ומסתכלת עליו במבט אומלל...

''עוד קצת והיתי גומרת,מדוע הפסקת?'' אני אומרת לו בלחישה שכמעט ולא נשמעת.


הוא מתרומם ממני,הולך הצידה,ממלא לעצמו כוס ויסקי ובלגימה אחת מסיים את המשקה החריף הזה.

הוא מסתכל עליי ואומר לי ''זה העונש שלך''


''כשתאחרי מחר לעבודה,העונש הבא שלך יתחיל מאותו מקום שהעונש הנוכחי הסתיים...'' הוא מביט לי בעיניים עם עיניו החודרות עם ניצוץ וטעם של עוד!


''אתה לא משאיר לי ברירה אלא לאחר מחר בגדול לעבודה'' אני אומרת בחיוך טיפשי.

אני מסדרת את שערי הפרוע למחצה,מחזירה את החזה האדום שלי לחזיה ומסדרת את החולצה עם החצאית על מנת לא להשאיר עקבות או סימנים מ''ענישה מחמירה עקב איחור לעבודה''..


רגע לפני שאני יוצאת מהמשרד אני מסתובבת אליו,מסתכלת עליו,מנסה לגנוב ממנו עוד מבט אחד אחרון ודיי


''קרה משהו?'' הוא שואל בקול נעים


''לא,רק רציתי להגיד שהיה שווה לאחר'' אני אומרת ומלקקת את שפתיי 


הוא מחייך,מסמיק ומדליק סיגר של רומיאו&יוליה




לא רק שהיתי מאחרת,היתי מוכנה לא להתייצב בכלל לעבודה רק כדי שכזה בוס יזיין לי את הצורה ויפתח אותי כהוגן!!


נכתב על ידי , 31/8/2013 22:28   בקטגוריות סקס, אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלון קצר להכרות מעמיקה יותר


שם: איריס



מין: נקבה



גיל: 25



צבע שיער: חום כהה



צבע עיניים: ירוק



גובה: 1.63



מזל: שור



נשוי\רווק\גרוש\אלמן: נשואה



ילדים: 1 {בת}



מקצוע: מטפלת לגיל הרך



עבודה נוכחית: עקרת בית נואשת





לדעתי אלה הפרטים החשובים באמת..כל השאר חשוב פחות.

נכתב על ידי , 30/8/2013 22:23   בקטגוריות סקס, אופטימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

467
הבלוג משוייך לקטגוריות: סקס ויצרים , המתמודדים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לא-י-ר-י-ס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על א-י-ר-י-ס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)