לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

dreaming about the things that we could be


הכי אני שאני.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2015


היא כל כך מאוהבת

כל כך מאושרת

 

והיא באמת נראתה שמחה

אני שמחה 

נכתב על ידי frizze , 24/8/2015 14:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משוגעת


אחרי שלא הזמינו אותי.

נסיתי כל היום לארגן איכשהו להיפגש היום, ופשוט כולם סיננו.

העדיפו את זה על להגיד לא.

והוא בכלל לא מבין אותי, לא מצליח להבין עד כמה כל העניין הזה פוגע בי ,

כמה קשה לי שמבחינתם אני פשוט לא חלק,

פשוט לא.

הוא כנראה גם לא מבין, שעכשיו הוא יותר מעניין אותם ממני, 

ואני כבר לא יודעת מה לעשות, ואיך לנסות להחזיר הכל למה שהיה.

איך לגרום לחברים שלי לרצות שאני אהיה חלק.

וזה לא בא ממקום של שנאה, הם פשוט לא חושבים עליי,

פשוט כואב לי

ואני לא מצליחה לעצור את הדמעות

 

את לא קשורה 

תביני.

נכתב על ידי frizze , 15/8/2015 22:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בכיינית


אני עצבנית

ואני עייפה

ונמאס לי 

 

נמאס לי שאתה גורם לי להרגיש עלוקה ונדחפת שאני מבקשת דברים הגיוניים

שאני מבקשת להיות טיפה יותר חלק בחיים שלך

ואפילו שאני מבקשת להצטרף לדברים איתך כי אין לי מישהו אחר ללכת איתו

 

אל תגיד שרצית שאני אבוא אם לא רצית שאני אבוא

תהנה

נכתב על ידי frizze , 1/8/2015 19:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  frizze

בת: 25




הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfrizze אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על frizze ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)