לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא באמת יודעת מה אני עושה.

Avatarכינוי:  פרד

בת: 23





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

רציתי רק לציין


שאני מתחילה ממש לשנוא את הבלוג הזה

אבל זה בסדר לי

אני מחבבת את השנאה הזו, היא נותנת לי איזה עניין בחיים.

אני יודעת שאני כל הזמן משנה את הבלוג, זה מטריף אותי. אני פשוט לא מסוגלת להגיע להחלטה. אז כן, אני מכריחה את עצמי להישאר פה ולהמשיך לכתוב וכן נעה, כן, לשבת, לכתוב, עכשיו, מיד, ובסוף המחסום יעבור

בסוף אני אחזור להצליח לבטא את עצמי

כן.

רציתי רק לציין ששיניתי שוב את העיצוב של הבלוג, והפעם גם את השם שלו והכינוי שלי, שלשם שינוי- גם אומרים משהו עבורי. זהו, נראה לי שסיימתי עם השינויים לזמן הקרוב. אני בספק אם לא היה קל יותר לפתוח בלוג חדש אבל לא, נעה, לא, לשבת, לכתוב, פה, לא לברוח מהעבר שלך ומהדברים הקודמים שכתבת

וזו מן תופעה כזו שלי, אני חושבת, לברוח העבר שלי ומהדברים הקודמים שאמרתי ושעשיתי ושכתבתי

אבל אולי להכריח את עצמי להישאר יעשה את העבודה

כן.

רציתי רק לציין שקצת מוזר שבגלל המחסום הדפוק אני צריכה לחשוב שנה באיזה מילים להשתמש כדי לבטא את עצמי

זה כבר לא זורם כמו פעם

אפילו פוסט פשוט אני לא מצליחה לכתוב.

 

כן

זה היה פוסט חסר תועלת לחלוטין

אבל רציתי  רק מקום לציין שזהו עם השינויים

החלפתי את השמות הקודמים והדפוקים לחלוטין שהיו פה ועכשיו יש שמות שגם יש להם משמעות עבורי

נפטרתי מהכינוי הקודם שהדביק עליי סטריאוטיפ מיותר

משם הבלוג הקודם שלא היה קשור בכלל לתוכן

וזהו

כן

רציתי רק לציין שאני מכריחה את עצמי להישאר פה ולכתוב, כי אני יודעת שזו הדרך היחידה שלי להיפטר מעצמי.

נכתב על ידי פרד , 25/1/2014 00:04  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , המתמודדים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)