לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ספרים וסיפורים

סיפורים קצרים שאני כותבת וספרים שאני מוציאה

Avatarכינוי:  yaelilu

בת: 38




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

10/2014

לפני יום כיפור...


מחשבות על מה המשמעות של יום כיפור עבורי היום
כשאני כבר לא מחפשת את המצוות אלא יותר את הרעיון שעומד מאחוריהן...
נראה לי שהרעיון של הצום הוא להמחיש לבנאדם כמה שהוא קטן בפני הבורא
כי הרי רק לוקחים ממנו את האוכל והשתייה וכבר השאיפות שלו מצטמקות לכדי...אהמ...אוכל ושתייה...
זה ממחיש לבנאדם כמה הוא תלותי ונידי,
לא מסוגל להסתדר לבד, ולעומת זאת הבורא כן מסוגל להסתדר בלעדיו...
אז זו בעצם המשמעות שאני מנסה לזכור,
אז למרות שכנראה השנה אני לא אצום מעניין רפואי
אני כן רוצה לזכור את הרעיון שאנחנו צריכים את הבורא אבל הבורא לא צריך אותנו
וכל דבר שלנו או לא שלנו הוא יכול לעשות גם בלי העזרה שלנו.
הרבה יותר טוב וקל לי בחיים מתי שאני זוכרת את זה, אבל אני נוטה לשכוח...
שבלעדיו אין הצגה בכלל - לא משנה מה נעשה.
הוא השחקן הראשי.
אנחנו - גג התפאורנים
ולא שלא צריך תפאורנים - אבל בלי שחקן אין הצגה...

נכתב על ידי yaelilu , 2/10/2014 19:32  
הקטע משוייך לנושא החם: יום הכיפורים
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,177
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , סיפורים , קומיקס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyaelilu אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yaelilu ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)